مطالب مرتبط:
90 هزار نفر دانش آموز شیرازی از سرویس مدارس استفاده کرده اند
ثبت نام 90 هزار دانش آموز شیرازی برای استفاده از سرویس مدارس/60 درصد رانندگان زن هستند
شرکت بیش از 3 هزار دانش آموز قمی در برنامه های فرهنگی
لزوم بازگشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل
تجمع 15 هزار نفری دانش آموزی در میدان فلسطین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 09:502024-09-30اجتماعي

198 دانش آموز ناشنوا در کردستان مشغول به تحصیل هستند


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: 198 دانش آموز کم شنوا،نیمه شنوا و ناشنوای مطلق در مدارس استثنایی وعادی استان تحصیل می کنند.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: 198 دانش آموز کم شنوا،نیمه شنوا و ناشنوای مطلق در مدارس استثنایی وعادی استان تحصیل می کنند.

طالب محمدی امروز دوشنبه(9 مهر) در گفت وگو با خبرنگاران، با تبریک فرارسیدن 30 سپتامبر(9 مهر) روز جهانی ناشنوایان و کم شنوایان، اظهارکرد: 198 دانش آموز آسیب دیده شنوایی در مدارس با نیازهای ویژه و تحت آموزش تلفیقی ـ فراگیر در مدارس عادی استان مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: این دانش آموزان در مدارس استثنایی12شهرستان و منطقه سنندج ناحیه 1و2، مریوان، سقز، کامیاران، دهگلان، قروه، بانه، دیواندره، بیجار، موچش و سروآباد از آموزش و پرورش استثنایی استان خدمات آموزشی، پرورشی، حمایتی و توانبخشی دریافت می کنند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان تصریح کرد: امسال روز جهانی ناشنوایان به شعار زبان دست ها را بشنویم و درک کنیم مزین شده است تا پیام برابری، مشارکت اجتماعی، برابر سازی فرصت های شغلی و اجتماعی برای افراد ناشنوا و کم شنوا را بیش از پیش ترویج دهد.


برچسب ها: آموزش و پرورش استثنایی - رییس آموزش و پرورش استثنایی - استثنایی - دانش آموز - مدارس استثنایی - آموزش و پرورش - رییس آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

198 دانش آموز ناشنوا در کردستان مشغول به تحصیل هستند

198 دانش آموز ناشنوا در کردستان مشغول به تحصیل هستند