مطالب مرتبط:
رشد 25 درصدی واردات دام از بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان
اجرای طرح کاداستر در 17 میلیون هکتار از اراضی ملی و دولتی سیستان و بلوچستان
روزهای خوش بازارچه های مرزی استان سیستان و بلوچستان
بازارچه های مرزی پیشین سیستان و بلوچستان رکورددار صادرات شد
امدادرسانی هلال احمر سیستان و بلوچستان به 86 نفر در آبگرفتگی اخیر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 08:452024-10-12اقتصادي

تسهیل فرآیند واردات دام به سیستان و بلوچستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تامین گوشت کشور و اشتغال زایی به عنوان دو برنامه مهم هدف گذاری شد که با فعالیت های مناسب و نظارت دقیق دستگاه های اجرایی متولی همگام با کنترل بیماریهای دامی محقق شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تامین گوشت کشور و اشتغال زایی به عنوان دو برنامه مهم هدف گذاری شد که با فعالیت های مناسب و نظارت دقیق دستگاه های اجرایی متولی همگام با کنترل بیماریهای دامی محقق شده است.

داوود شهرکی شامگاه جمعه در جلسه دامپزشکی استان ضمن تبریک صدمین سالگرد تاسیس سازمان دامپزشکی، به تلاش های دامپزشکی در بحث واردات دام و تولید غذای بهداشتی سالم اشاره کرد و گفت: اثرات تشکیل این سازمان صد ساله در زندگی مردم کاملا تاثیر گذار و مشخص است.

وی افزود: فرآیند واردات دام را با توجه به ظرفیت استان در تامین گوشت کشور تسهیل کردیم و همچنان حمایت می کنیم لذا به دلیل مخاطرات بهداشتی سهل انگاری در این زمینه پذیرفته نیست و این فرآیند باید تحت کنترل انجام شود.

وی ادامه داد: حوزه دامپزشکی در بحث امنیت غذایی فعال است و تامین، سلامت و توزیع بهداشتی غذا همراه با کنترل بیماریهای دامی از خدمات بارز دامپزشکی می باشد و اینکه با توجه به شرایط مرزی شیوع ب


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان - هماهنگی امور اقتصادی - دستگاه های اجرایی - بلوچستان - دامپزشکی - سیستان
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل فرآیند واردات دام به سیستان و بلوچستان

تسهیل فرآیند واردات دام به سیستان و بلوچستان