مطالب مرتبط:
ساخت 51 پروژه ورزشی در لرستان
اجرای 51 پروژه ورزشی در لرستان
پروژه پژوهشی مشترک دانشگاه شهید بهشتی و شهرداری تهران افتتاح شد
افتتاح و بهره برداری از پروژه ادامه کمربندی 15خرداد شهرکرد
سومین دوره المپیاد ورزشی بانوان بانک ملی ایران افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 23:502024-10-19ورزشي

افتتاح 9 پروژه عمرانی ورزشی لرستان با حضور مقام عالی وزارت


مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان که به مناسبت سومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش بهمراه معاونین، کارکنان اداره کل و برخی روسای هیات های ورزشی انجام شد از افتتاح 9 پروژه عمرانی ورزشی در استان خبر داد.

- در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان با نماینده ولی فقیه در استان عنوان شد: افتتاح 9 پروژه عمرانی ورزشی لرستان با حضور مقام عالی وزارت ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان که به مناسبت سومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش بهمراه معاونین، کارکنان اداره کل و برخی روسای هیات های ورزشی انجام شد از افتتاح 9 پروژه عمرانی ورزشی در استان خبر داد.

وحید والی زاده مرادی در این دیدار که شنبه 28 مهر انجام شد، گفت: 9 پروژه عمرانی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مقام عالی وزارت افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این پروژه ها در زمان مدیرکل سابق ورزش و جوانان لرستان کلنگ زنی شده بودند که با همت همکاران این اداره تکمیل و به مرحله افتتاح رسیده اند.

این مسئول با اشاره به اینکه دو پروژه دیگر با حضور مسئولان استانی نیز افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: پروژه زمین اسکیت با کمک بخش خصوصی و هیات اسکیت در شهرستان بروجرد افتتاح می شود.


برچسب ها: پروژه عمرانی - نماینده ولی فقیه در لرستان - نماینده ولی فقیه - ورزش - لرستان - ورزش و جوانان لرستان - ورزش و جوانان
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 9 پروژه عمرانی ورزشی لرستان با حضور مقام عالی وزارت

افتتاح 9 پروژه عمرانی ورزشی لرستان با حضور مقام عالی وزارت