مطالب مرتبط:
راه مقابله با هجمه های دشمن جهاد تبیین است
تشریح زمینه های شکل گیری حماسه دفاع مقدس از مصادیق بارز جهاد تبیین است
روایت گری صحیح و بموقع بخشی از جهاد تبیین است
جهاد تبیین رکن اصلی عزت و پیشرفت کشور است
تبیین دوران دفاع مقدس از وظایف پیشکسوتان جهاد است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1403 ساعت 19:502024-09-27ورزشي

جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی است


جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در جنگ ترکیبی که از ناحیه دشمن تحمیل شده، جهاد تبیین، تولید محتوا و بیان دستاوردها بسیار مهم و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سید قاسم قریشی در اولین همایش مسئولین فرهنگی ورزش کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: ورزش به عنوان یک رکن برای موفقیت در سایر بخش های مختلف فردی واجتماعی موثر است، بنابراین توجه به ابعاد فرهنگی ورزش بسیار مورد تاکید است.

وی بیان کرد: بدون توجه به مباحث فرهنگی و معنوی در ورزش هرچه قدر قوی و نیرومند هم باشیم باز هم ممکن است به خود و جامعه ضرر بزنیم.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ورزشکاران باید تلاش کنند تا در هر عرصه ای حقایق را به مردم و نسل جوان بیان کنند چرا که دشمن به دنبال تحریف واقعیت ها و وارونه نشان دادن حقایق است؛ لذا این تلاش و انسجام برای نهادینه سازی فرهنگ و اخلاق در ورزش، امری ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: در این جنگ ترکیبی که از ناحیه دشمن تحمیل شده، جهاد تبیین، تولید محتوا و بیان دستاوردها بسیار مهم و ضروری است.

قریشی متذکر شد: امیدواریم با استمرار این همایش ها، داشتن انسجام و با یک نقشه راه فرهنگی در رشد و اعتلای مباحث فرهنگی، معنوی وجوانمردی بتوانیم ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهیم.


برچسب ها: رییس سازمان بسیج مستضعفین - جانشین رییس سازمان بسیج - سازمان بسیج مستضعفین - رییس سازمان بسیج - ورزش - فرهنگی ورزش - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی است

جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی است