مطالب مرتبط:
اتباع خارجی غیرمجاز باید از کاشان بروند
پلمب 36 واحد صنفی در ایرانشهر به دلیل استفاده از اتباع بیگانه غیرمجاز
23 رویداد فرهنگی همزمان با «هفته گردشگری» در قشم برگزار می شود
زنان اتباع این شغل مردانه در تهران را تصاحب کردند
حضور اتباع افغانستانی در این استان ممنوع شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مهر 1403 ساعت 10:502024-09-26اقتصادي

ممنوعیت به کارگیری اتباع غیرمجاز در تأسیسات گردشگری جزیره قشم


مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از ممنوعیت به کارگیری اتباع غیرمجاز در تأسیسات گردشگری جزیره خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از ممنوعیت به کارگیری اتباع غیرمجاز در تأسیسات گردشگری جزیره خبر داد.

ابراهیم رستم گورانی مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، امروز پنجشنبه 5 مهرماه، با اعلام این خبر بیان داشت: کیفیت بخشی ارائه خدمات و تامین امنیت گردشگران و رونق زندگی جامعه محلی از اولویت های صنعت گردشگری جزیره است.

وی با اشاره به ضرورت کارآفرینی و اشتغال نیرو های بومی و ساکن جزیره جهانی قشم ادامه داد: تأسیسات گردشگری بایستی مقررات منع بکارگیری اتباع غیر مجاز را با جدیت اجرا نموده و اشتغال جوانان جزیره قشم در جهت کیفیت ارائه خدمات گردشگری در دستور کارخود قرار دهند.

گورانی تصریح کرد: استفاده از اتباع غیرمجاز در تأسیسات گردشگری توسط بهره برداران و مدیران تأسیسات تخلف است و جرائم قضایی و مالی به همراه دارد و در غیر این صورت با افراد خاطی و کارفرمایانی که از آنها استفاده می کنند از سوی مراجع قضایی برخورد خواهد شد.


برچسب ها: گردشگری - سازمان منطقه آزاد قشم - صنایع دستی و گردشگری - سازمان منطقه آزاد - منطقه آزاد قشم - اتباع غیرمجاز - جزیره
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت به کارگیری اتباع غیرمجاز در تأسیسات گردشگری جزیره قشم

ممنوعیت به کارگیری اتباع غیرمجاز در تأسیسات گردشگری جزیره قشم