مطالب مرتبط:
کشته شدن بیش از 25 نظامی اسراییلی در 5 روز در جنوب لبنان
هکرهای حنظله این بار سراغ مکس شاپ اسراییلی رفتند!
یک چهارم اسراییلی ها به دنبال ترک سرزمین های اشغالی هستند
کاهش 5 درصدی فروش کوکاکولا در پی تحریم کالاهای اسراییلی
رویای اسراییلی که با عملیات 7 اکتبر بر باد رفت | منازعه اسراییل و محور مقاومت چه تاثیری بر نفوذ آمریکا در جهان می گذارد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1403 ساعت 16:502024-10-06بين الملل

رونمایی از یک بازی اسراییلی


سال 2018 با افزایش فشارهای سیاسی از جانب آمریکا که تحت عنوان «فشار حداکثری» آغاز شد، کاخ سفید به دنبال آن بود که آن چنان فشار را زیاد کند تا به تعبیر جان بولتون مشاور امنیتی ترامپ، - سال 2018 با افزایش فشارهای سیاسی از جانب آمریکا که تحت عنوان فشار حداکثری آغاز شد، کاخ سفید به دنبال آن بود که آن چنان فشار را زیاد کند تا به تعبیر جان بولتون مشاور امنیتی ترامپ، استخوان مردم ایران بشکند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی سیمیاری در یادداشتی با این مقدمه ادامه می دهد: آن زمان آمریکایی ها به این تحلیل رسیده بودند که تنها راه مهار محور مقاومت و در رأس آن تهران افزایش فشار اجتماعی است، اجرای این راهبرد عجیب از سوی ترامپ نیاز به یک پیوست خاص داشت که اجرای آن به سازمان سیا واگذار شد.

جینا هاسپل رییس وقت سیا در یادداشتی با اشاره به پروژه رییس جمهور آمریکا در یادداشتی در نیویورکر نوشت که آمریکا برای ارتباط با مردم ایران باید از شبکه های اجتماعی بهره برداری بیشتری کرده تا میان نهادهای امنیتی آمریکا و مردم ایران پل اطلاعاتی ایجاد شود! این طرح عملیاتی فردای انتشار این یادداشت فاز اجرایی نیز پیدا کرد، اکانت سازمان سیا دریکی از شبکه های اجتماعی تصویری از میز کار یکی از مأمورانش را منتشر کرده و نوشت که دستان ما برای همکاری به سوی شما دراز است، در تصو


برچسب ها: آمریکا - فشار - فشار حداکثری - مردم ایران - جان بولتون - افزایش - رییس جمهور آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از یک بازی اسراییلی

رونمایی از یک بازی اسراییلی