مطالب مرتبط:
استخدام 12 هزار پرستار جدید/ افزایش پرستاران غیرمجاز
استخدام 12 هزار پرستار جدید تا یک ماه آینده
احتمال استخدام 12 هزار پرستار/ 3 خواسته نظام پرستاری از دولت تا روز پرستار
استخدام 12 هزار پرستار جدید تا یک ماه آینده (14 مهر 1403)
غافلگیری در بازار کار آمریکا/ آمار استخدام صعودی شد؛ نرخ بیکاری نزولی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 12:552024-10-05سياسي

استخدام 12 هزار پرستار جدید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، احمد نجاتیان در دیدار با اعضای هیئت مدیره های نظام پرستاری شمال غرب کشور که با حضور قاسم ابوطالبی نایب رییس و یوسف درویشی عضو شورای عالی نظام پرستاری در دانشکده پرستاری و مامایی تبریز برگزار شد، با اشاره به جنایات صهیونیست ها در لبنان اظهار داشت: روزانه چندین درخواست از سوی پرستاران کشورمان برای ارائه خدمات پرستاری به مجروحان جنگی منطقه و حوادث رخدادهای احتمالی ارائه می شود و تعدادی از پرستاران با ما تماس گرفته و اعلام کرده اند که ما پای کار خواهیم بود.

رییس کل سازمان نظام پرستاری کشور با اعلام اینکه نامه آمادگی پرستاران نیز به مسئولان ارائه شده است، از نیروهای نظامی، دولت و حاکمیت بابت اجرای عملیات وعده صادق 2 قدردانی کرد.

نجاتیان گفت: این حرکت نشان دهنده این بود که جمهوری اسلامی ایران هیچگاه در مقابل به خطر افتادن هویت و چارچوب های امنیتی ساکت نخواهد ماند و امیدواریم این حرکت باعث شود دشمنان بفهمند منطقه نیازمند صلح و آرامش است و صلح و آرامش باید به این منطقه بازگردد.

وی با بیان اینکه مشکل عمده نظام سلامت کمبود پرستار است، گفت: در زمان حاضر در تبریز 10هزار پرستار برای ارائه خدمات استاندارد، نیاز است.


برچسب ها: پرستار - پرستاری - نظام پرستاری - پرستاران - دانشکده پرستاری و مامایی - شورای عالی نظام پرستاری - جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 12 هزار پرستار جدید

استخدام 12 هزار پرستار جدید