مطالب مرتبط:
آغاز ثبت نام وام های تحصیلی دانشجویان؛ از اول آبان ماه
میزان حقوق بازنشستگان از آبان ماه افزایش می یابد؟/ ویعه شیرین ولت بالاخره مسجل شد!
سرطان سینه شایع ترین سرطان در کردستان
سونامی سرطان سینه در کردستان؛ زنان ماموگرافی بروند
سرطان سینه، شایع ترین سرطان در کردستان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 14:002024-10-15پزشكي

تداوم پویش سرطان سینه در مهریز تا نهم آبان ماه


مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز از آغاز پویش پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان سینه در این شهرستان و تداوم آن تا نهم آبان خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز از آغاز پویش پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان سینه در این شهرستان و تداوم آن تا نهم آبان خبر داد.

احمد مختاری گفت: امروزه یکی از عوامل نگران کننده در سلامتی زنان، سرطان سینه است و در بیشتر کشورهای دنیا و همچنین در کشور ایران و استان یزد، جزو شایع ترین سرطان ها در بین زنان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه تشخیص زودهنگام سرطان سینه برای تمامی زنان 30 تا 69 سال در خانه های بهداشت، پایگاه های سلامت، مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی با انجام ارزیابی و بررسی افراد از نظر سوابق فردی و خانوادگی و داشتن عوامل خطر ابتلا به سرطان پستان انجام می شود.

مختاری تصریح کرد: پویش پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان سینه در مهریز نیز از دیروز سه شنبه آغاز شده و تا نهم آبان ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از شبکه بهداشت و درمان مهریز، این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: این پویش، فرصت مناسبی برای ارائه آموزش راه های پیشگیری، عوامل خطر و علایم هشداردهنده سرطان سینه به جامعه، به ویژه زنان است لذا از همه بانوان مهریزی دعوت می کنیم برای دریافت آموزش های لازم و خدمات ارزیا


برچسب ها: سرطان سینه - مدیر شبکه بهداشت و درمان - سرطان - شبکه بهداشت و درمان - زودهنگام - مدیر شبکه بهداشت - بهداشت و درمان
آخرین اخبار سرویس:

تداوم پویش سرطان سینه در مهریز تا نهم آبان ماه

تداوم پویش سرطان سینه در مهریز تا نهم آبان ماه