مطالب مرتبط:
هزینه عجیب پرسپولیس برای بازی آسیایی با پاختاکور!
سرمربی جدید رقیب آسیایی استقلال و پرسپولیس معرفی شد
هزینه نجومی پرسپولیس برای بازی آسیایی
برای پیمانکاران معادن سودآوری و تولید بیشتر در اولویت است تا جان معدنکاران/ کار مسئولان اظهار تأسف کردن تا اتفاق بعدی است!
میزبانی بازی های آسیایی ناشنوایان از ایران گرفته شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 05:452024-09-25اجتماعي

رفع تهدیدات زیستگاه یوزپلنگ آسیایی از اولویت هاست


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به رویکرد این سازمان در حفاظت از یوزپلنگ آسیایی گفت: ابتدا باید تهدیدها و مشکلات زیستگاه ها را رفع کنیم و به موازات آن پروژه تکثیر در اسارت را دردستور کار داریم اما اولویت رفع موانع حضور یوز در زیستگاه هاست.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به رویکرد این سازمان در حفاظت از یوزپلنگ آسیایی گفت: ابتدا باید تهدیدها و مشکلات زیستگاه ها را رفع کنیم و به موازات آن پروژه تکثیر در اسارت را دردستور کار داریم اما اولویت رفع موانع حضور یوز در زیستگاه هاست.

شینا انصاری در گفت وگو با ایسنا درباره برنامه سازمان حفاظت محیط زیست برای حفاظت از یوزهای در اسارت و یوزهای باقیمانده زیستگاه ها اظهار کرد: برنامه های مصوبی در این زمینه داریم که باید دنبال کنیم.

اولویت اول ما زیستگاه ها هستند.

ابتدا باید تهدیدها و مشکلات زیستگاه ها را رفع کنیم و به موازات آن پروژه تکثیر در اسارت را دنبال می کنیم اما اولویت رفع موانع حضور یوز در زیستگاه هاست.

این مشکلات در تعامل با دستگاه هایی مثل وزارت راه و شهرسازی و سایر وزارتخانه های صاحب پروژه در این مناطق رفع خواهد شد.

او درباره استفاده از ظرفیت جوامع محلی و سمن های برای جلوگیری از انقراض یوزپلنگ گفت: یکی از رویکردهای ما در دولت چهاردهم و در حوزه محیط زیست جلب مشار


برچسب ها: سازمان حفاظت محیط زیست - زیستگاه - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - زیست - حفاظت محیط زیست - یوزپلنگ آسیایی - سازمان
آخرین اخبار سرویس:

رفع تهدیدات زیستگاه یوزپلنگ آسیایی از اولویت هاست

رفع تهدیدات زیستگاه یوزپلنگ آسیایی از اولویت هاست