مطالب مرتبط:
مشاوران املاک پیش نویس معاملات در سامانه ثبت الکترونیک درج کنند
امکان اتصال همه مشاورین املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد مهیا شده است
مشاوران املاک پیش نویس معاملات در سامانه ثبت الکترونیک درج کنند
الزام مشاوران املاک به ثبت الکترونیکی معاملات؛ پیش نویس قراردادها باید در سامانه ثبت شود
خرید 3 سند تاریخی قزوین از سوی سازمان اسناد ملی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 10:052024-10-16اقتصادي

هشدار رییس سازمان ثبت اسناد به مشاوران املاک


اگر مشاوران املاک بر روی املاکی که سند تک برگ جدید(سبزرنگ) دارند، قولنامه دستی تنظیم کنند، علاوه بر جریمه پروانه کسب آنان نیز تعلیق می شود.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از 99 درصد از اراضی ملی حدنگاری شده اند و با اتمام پرونده های اختلافی که بین منابع طبیعی، سایر دستگاه ها و بعضاً با اشخاص وجود دارد در آینده بسیار نزدیک به اتمام صد در صدی اراضی خواهیم رسید.

حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در برنامه صف اول در تبیین برنامه ها و اقدامات پیش روی این سازمان اظهار داشت: از پهنه 164 میلیون هکتاری کشور، 136 میلیون و 500 هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی هستند که خوشبختانه بیش از 99 درصد از اراضی ملی ما حدنگاری شده اند.

مساحتی حدود 135 میلیون هکتار، عملیات حدنگاری انجام شده و با اتمام پرونده های اختلافی که بین منابع طبیعی، سایر دستگاه ها و بعضاً با اشخاص وجود دارد ان شاالله در آینده ای بسیار نزدیک به اتمام صد در صدی اراضی خواهیم رسید.

وی در پاسخ به اینکه این آینده نزدیک که می فرمایید دقیقاً چه زمانی است، گفت: ما منتظر صدور احکام هستیم، پرونده هایی در مراجع قضایی مطرح هستند و یا مربوط به اختلاف بین دستگاه هاست که ان شاالله با اتمام این موضوع شاهد حدنگاری صد در صدی اراضی ملی خواهیم بود.


برچسب ها: سازمان ثبت اسناد - سازمان ثبت اسناد و املاک - منابع طبیعی - رییس سازمان - ثبت اسناد و املاک - سازمان ثبت - اراضی ملی
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس سازمان ثبت اسناد به مشاوران املاک

هشدار رییس سازمان ثبت اسناد به مشاوران املاک