مطالب مرتبط:
گوگل هسته ای می شود
دستور قاضی آمریکایی برای شکستن انحصار «گوگل پلی»
گوگل چت حالا از پیام های ویدئویی نیز پشتیبانی می کند
گوگل به دنبال انرژی هسته ای برای تأمین برق مراکز داده هوش مصنوعی
گوگل داکز قابلیت جدیدی برای سازماندهی اسناد معرفی کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 09:352024-10-09فناوري

عجایبی که گوگل ارث برملا کرد


حتی با رشد فناوری هم نقاط بسیاری در دنیا وجود دارند که ناشناخته هستند و فقط با ابزاری مثل گوگل ارث می توان آن ها را از بالا کشف کرد.

- حتی با رشد فناوری هم نقاط بسیاری در دنیا وجود دارند که ناشناخته هستند و فقط با ابزاری مثل گوگل ارث می توان آن ها را از بالا کشف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خراسان نوشت: برای خیلی از ما گوگل ارث در این حد کاربرد دارد که برویم و پشت بام خانه مان را پیدا کنیم یا از بالا کوچه و محله مان را ببینیم.

خیلی ها به کمک این ابزار کارهای پژوهشی انجام می دهند و بعضی ها هم حین استفاده از آن به هر دلیل و نیتی توانستند چیزهای عجیبی را پیدا کنند که فقط از روی آسمان می توان دید.

چیزهای عجیبی که شاید اگر این ابزار جالب نبود همچنان مثل یک راز باقی می ماندند؛ اما ماجرا چیست؟ گوگل این سرویس جذاب را با ترکیبی از تصاویر گرفته شده توسط منابع مختلف ارائه کرد و در سال 2005 به صورت عمومی در اختیار مردم جهان قرار داد.

از همان زمان مثل خیلی دیگر از محصولات گوگل، این سرویس هم محل مناقشه در خصوص حریم خصوصی یا سرقت ایده بود که در این مطلب جای بررسی آن ها نیست؛ اما بد نیست بدانید برخی تصاویر این سرویس به ماهواره هایی تعلق دارند که در فاصله صدها هزار کیلومتری از زمین هستند و برخی دیگر نیز توسط هواپیماها، بالن ها و پهپادها گرفته شده اند و مکان


برچسب ها: گوگل ارث - ابزار - گوگل - توان - فناوری - دنیا - استفاده
آخرین اخبار سرویس:

عجایبی که گوگل ارث برملا کرد

عجایبی که گوگل ارث برملا کرد