مطالب مرتبط:
پروژه آبرسانی به شهرستان ساوه نیازمند اعتبارات ملی است
ضرورت توجه ویژه به تامین اعتبارات سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 08:402024-10-13ورزشي

اینچه درگاهی: با اعتبارات حداقلی نمی توان نتیجه حداکثری گرفت


رشته ما نمی تواند با ردیف اعتباراتی یک فدراسیون رده آخر نتایج قابل قبول بگیرد چرا که ما توانمندی های لازم را داریم اما برای موفقیت ابزار و امکانات می خواهیم.

- اینچه درگاهی: با اعتبارات حداقلی نمی توان نتیجه حداکثری گرفت رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: رشته ما نمی تواند با ردیف اعتباراتی یک فدراسیون رده آخر نتایج قابل قبول بگیرد چرا که ما توانمندی های لازم را داریم اما برای موفقیت ابزار و امکانات می خواهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، از میان 13 رشته ورزشی که در المپیک 2024 پاریس شرکت کرده بودند، بدون شک ژیمناستیک یکی از مهم ترین رشته های ورزشی ایران بود که توانست بعد از 60 سال در این آوردگاه مهم حضور پیدا کند.

مهدی الفتی تنها نماینده ژیمناستیک ایران برای اولین بار سهمیه حضور در رقابت های المپیک را به دست آورد و در جایگاه هفتم قرار گرفت.

البته الفتی پیش از این هم در بازی های آسیایی هانگژو بعد از 80 سال توانست مدال نقره این مسابقات را از آن خود کند و نشان داد ژیمناستیک ایران توانایی کسب مدال دارد.

پس از پایان المپیک بحث به روز شدن تجهیزات ژیمناستیک ایران و توجه به این رشته مادر بیش از پیش مطرح شد به طوری که رییس فدراسیون ژیمناستیک به روز شدن تجهیزات و امکانات را امری ضروری برای این رشته دانست.


برچسب ها: اعتبارات - توان - ژیمناستیک - فدراسیون - رییس فدراسیون ژیمناستیک - فدراسیون ژیمناستیک - رشته
آخرین اخبار سرویس:

اینچه درگاهی: با اعتبارات حداقلی نمی توان نتیجه حداکثری گرفت

اینچه درگاهی: با اعتبارات حداقلی نمی توان نتیجه حداکثری گرفت