مطالب مرتبط:
رییس هلال احمر با وزیر راه و شهرسازی دیدار و گفتگو کرد
رییس هلال احمر با وزیر راه و شهرسازی دیدار و گفت وگو کرد
تبادل نظر رییس هلال احمر و وزیر راه برای کمک رسانی به لبنان
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور با وزیر دفاع دیدار کرد
بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه آزادراه شهید سلیمانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 18:502024-10-09بين الملل

دیدار رییس هلال احمر با وزیر راه و شهرسازی


رییس جمعیت هلال احمر در دیدار وزیر راه و شهرسازی بر اهمیت ایجاد کریدورهای امن زمینی، هوایی و دریایی جهت امدادرسانی و ارسال کمک های بشردوستانه برای مردم جنگ زده لبنان تاکید کرد.

- رییس جمعیت هلال احمر در دیدار وزیر راه و شهرسازی بر اهمیت ایجاد کریدورهای امن زمینی، هوایی و دریایی جهت امدادرسانی و ارسال کمک های بشردوستانه برای مردم جنگ زده لبنان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در دیدار پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر و فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی، در خصوص همکاری های متقابل و همچنین نحوه امدادرسانی به مردم مظلوم سوریه و لبنان بحث و تبادل نظر شد.

کولیوند در این دیدار اظهار کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نهاد عام المنفعه با استفاده از توان داوطلبان و مشارکت های مردمی در عموم موضوعات امدادی، خیریه و کمک رسانی به مصدومین و مجروحین، به ویژه در سوانح و بلایای طبیعی و با بهره گیری از توان کارکنان خدوم خود در راستای همراهی و همیاری دولت، به یاری مردم می شتابد.

رییس جمعیت هلال احمر گفت: در حوزه امدادرسانی، بیش از 50 درصد خدمات ارائه شده به حوادث جاده ای اختصاص دارد و بر همین اساس در تمامی جاده های اصلی کشور این خدمات امداد جاده ای توسط کارکنان، نیروهای پشتیبانی کننده و امدادگران و نجات گران در حا


برچسب ها: وزیر راه و شهرسازی - جمعیت هلال احمر - رییس جمعیت هلال احمر - راه و شهرسازی - هلال احمر - کمک های بشردوستانه - وزیر راه
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس هلال احمر با وزیر راه و شهرسازی

دیدار رییس هلال احمر با وزیر راه و شهرسازی