ضرورت تحول همه جانبه و ارتقای خدمت رسانی در شعب بانک ملیدکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: تحول همه جانبه در راستای ارتقای خدمت رسانی به مشتریان بانک جزو اولویت های اصلی بانک است. - دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: تحول همه جانبه در راستای ارتقای خدمت رسانی به مشتریان بانک جزو اولویت های اصلی بانک است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجارزاده در مراسم معارفه حمید مؤمنی سرپرست معاونت امور شعب و سیدرضا خادمی سرپرست مدیریت امور شعب تهران و مستقل و تودیع حسن مونسان معاون سابق امور شعب و احمد بهکار مرام رییس سابق امور شعب تهران و مستقل، که با حضور اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل برگزار شد؛ گفت: هدف این تغییرات مدیریتی ارتقای ارائه خدمات به مشتریان در شعب و ارائه محصولات جذاب و متناسب با نیازهای مشتریان است. وی با تاکید بر ظرفیت های گسترده نیروی انسانی شاغل در شعب بانک، افزود: استفاده از این ظرفیت ها، نیازمند ایجاد انگیزه و حاکمیت نگاه تحولی در مدیریت شعب است. مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه سخنان خود تصریح کرد: نیروی شاغل در شعب بانک باید دارای ذهنی پویا درباره مدیریت منابع، مصارف و توسعه باشند و از نیمه دوم سال عملکرد شعب باید بر اساس سود و زیان آن ها ارزیابی شود. برچسب ها: مدیرعامل بانک ملی ایران - بانک ملی ایران - بانک - مدیرعامل بانک ملی - بانک ملی - خدمت رسانی - مشتریان |
آخرین اخبار سرویس: |