مطالب مرتبط:
نجارزاده تاکید کرد: ضرورت تحول همه جانبه و ارتقای بیشتر خدمت رسانی در شعب بانک ملی ایران
تقویت خدمت رسانی به جامعه فرهنگیان، سرلوحه کاری بیمه معلم است
بیست و نهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران 12 مهر آغاز می شود
بانک ملی ایران پیشرو در ترویج و توسعه فعالیت های ورزشی در شبکه بانکی است
تلاش بانک ملی ایران برای کسب جایگاه شایسته بین الملل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 12:052024-09-30سياسي

ضرورت تحول همه جانبه و ارتقای خدمت رسانی در شعب بانک ملی


دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: تحول همه جانبه در راستای ارتقای خدمت رسانی به مشتریان بانک جزو اولویت های اصلی بانک است.

- دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: تحول همه جانبه در راستای ارتقای خدمت رسانی به مشتریان بانک جزو اولویت های اصلی بانک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجارزاده در مراسم معارفه حمید مؤمنی سرپرست معاونت امور شعب و سیدرضا خادمی سرپرست مدیریت امور شعب تهران و مستقل و تودیع حسن مونسان معاون سابق امور شعب و احمد بهکار مرام رییس سابق امور شعب تهران و مستقل، که با حضور اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل برگزار شد؛ گفت: هدف این تغییرات مدیریتی ارتقای ارائه خدمات به مشتریان در شعب و ارائه محصولات جذاب و متناسب با نیازهای مشتریان است.

وی با تاکید بر ظرفیت های گسترده نیروی انسانی شاغل در شعب بانک، افزود: استفاده از این ظرفیت ها، نیازمند ایجاد انگیزه و حاکمیت نگاه تحولی در مدیریت شعب است.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه سخنان خود تصریح کرد: نیروی شاغل در شعب بانک باید دارای ذهنی پویا درباره مدیریت منابع، مصارف و توسعه باشند و از نیمه دوم سال عملکرد شعب باید بر اساس سود و زیان آن ها ارزیابی شود.


برچسب ها: مدیرعامل بانک ملی ایران - بانک ملی ایران - بانک - مدیرعامل بانک ملی - بانک ملی - خدمت رسانی - مشتریان
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تحول همه جانبه و ارتقای خدمت رسانی در شعب بانک ملی

ضرورت تحول همه جانبه و ارتقای خدمت رسانی در شعب بانک ملی