مطالب مرتبط:
نتایج بررسی دانشگاه های برتر جهان/ ارتقای توانمندی استادان به کمک فناوری های نو
پیام قالیباف به سیدحسن نصرالله و رییس مجلس لبنان در پی حمله تروریستی: ایران برای هرگونه کمک و مساعدت به دولت و مردم عزیز لبنان آمادگی دارد/ از تمام کشورها و ملت های جهان می خواهیم این تجاوز جنایت کارانه را به شدت محکوم نمایند
تاریخچه شگفت انگیز درمان با کمک حیوانات
تاریخچه شگفت انگیز درمان با کمک حیوانات
آیت الله حیدری: مهدویت نقطه اشتراک مسلمانان جهان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1403 ساعت 11:102024-09-23فرهنگي

کمک به حیوانات کاستن رنج جهان است


کمک به حیوانات کاستن رنج جهان است و کتاب «من مزاحم نیستم»، تلاشی است برای کمک به چیزی که فقدانش در نظام آموزشی ما در مدارس دیده می شود.

- و کتاب من مزاحم نیستم ، تلاشی است برای کمک به چیزی که فقدانش در نظام آموزشی ما در مدارس دیده می شود.

خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: کتاب مصور من مزاحم نیستم نوشته کیارنگ علایی و تصویرسازی مینا احمدی چندی است توسط نشر آهنگ قلم منتشر شده است.

این کتاب در 72 صفحه به روایت هایی داستانی و گزارش هایی مستند از سرگذشت چند گربه بی پناه خیابانی می پردازد؛ نویسنده با تمرکز بر مهم ترین چالش ها و مسائل پیش روی حیوانات بی خانمان شهری، سعی در افزایش آگاهی عمومی نسبت به رفتار صحیح و عادلانه با حیواناتی دارد که در خیابان های شهر می بینیم دارد.

نویسنده کتاب مورد اشاره، یادداشتی را با عنوان انگار مخالفت و ستیز با حیوان دوستی، تبدیل به یک فضیلت شده! نوشته که برای انتشار در اختیار مهر قرار گرفته است.

مشروح متن این یادداشت را در ادامه می خوانیم؛ وقتی اولین گربه خیابانی را امداد کردم، نمی دانستم چه مرارت های سلسله واری در پیش است و چه قدر زندگی ام را تحت تأثیر قرار خواهد داد، آن روزها رنج خودم را در این مسیر می دیدم، حالا و پس از چند سال امداد مداوم حیوانات آسیب دیده خیابانی، تنها چیزی که نمی بینم رنج خودم است،


برچسب ها: حیوانات - حیوان - نظام آموزشی - کتاب - نویسنده - خیابان - آموزشی
آخرین اخبار سرویس:

کمک به حیوانات کاستن رنج جهان است

کمک به حیوانات کاستن رنج جهان است