مطالب مرتبط:
پیشکسوت هندبال درگذشت
پیشکسوت هندبال درگذشت
پیشکسوت هندبال درگذشت
پیشکسوت هندبال درگذشت
پیشکسوت هندبال ایران درگذشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 12:002024-10-21ورزشي

نقل مکان لیگ به اصفهان/ سکوت به خاطر درگذشت پیشکسوت هندبال


روز دوم از هفته سوم از رقابت های لیگ برتر هندبال مردان در حالی امروز پیگیری می شود که سه مسابقه حساس به میزبانی شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

- روز دوم از هفته سوم از رقابت های لیگ برتر هندبال مردان در حالی امروز پیگیری می شود که سه مسابقه حساس به میزبانی شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز دوم از هفته سوم از رقابت های لیگ برتر هندبال مردان در حالی عصر امروز دوشنبه 30 مهرماه پیگیری می شود که بنابر اعلام کمیته مسابقات فدراسیون هندبال، دیدارهای امروز لیگ برتر با یک دقیقه سکوت به احترام زنده یاد مراد کرمی و به منظور تسلیت به خانواده بزرگ هندبال آغاز می شود.

مراد کرمی پیشکسوت، داور و رییس اسبق کمیته داوران و مسابقات فدراسیون هندبال بامداد امروز، دوشنبه 30 مهرماه، در سن 63 سالگی و پس از تحمل یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت تا جامعه هندبال سوگوار یکی از بزرگ ترین چهره های هندبال کشور شود.

زنده یاد کرمی داور بازنشسته بین المللی هندبال کشور و اولین داور هندبال ساحلی، از سال 1394 تا سال 1402 مسئولیت ریاست کمیته داوران و مسابقات فدراسیون هندبال را برعهده داشت و همچنین عضویت شورای آموزش و پژوهش فدراسیون هندبال، مدرس و ناظر داوری و عضویت کمیته توسعه هندبال آسیا از سال 1400 بخشی از خدمات شایسته این مرد بزرگ هندبال بوده


برچسب ها: لیگ برتر هندبال مردان - رقابت های لیگ برتر - هندبال - لیگ برتر هندبال - هندبال مردان - لیگ برتر - فدراسیون هندبال
آخرین اخبار سرویس:

نقل مکان لیگ به اصفهان/ سکوت به خاطر درگذشت پیشکسوت هندبال

نقل مکان لیگ به اصفهان/ سکوت به خاطر درگذشت پیشکسوت هندبال