مطالب مرتبط:
21 دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس این استان اضافه می شود
بیش از 60 پروژه در حوزه سلامت در همدان افتتاح شده است
نقش حوزه سلامت در پیشرفت و توسعه پایدار کشور
حوزه سلامت در توسعه پایدار جامعه نقش دارد
جذب نیروی انسانی حوزه فرهنگی و اجتماعی انتظامی کردستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 22:102024-10-12دانش

300 نفر نیروی جدید به حوزه سلامت استان اضافه می شوند


همدان _ رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از جذب 300 نیروی انسانی در نیمه دوم سال 1403 خبر داد و افزود:این نیروها از طریق آزمون جذب می شوند که 100 نفر از آنها در اورژانس به کار گرفته خواهند شد.

- همدان _ رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از جذب 300 نیروی انسانی در نیمه دوم سال 1403 خبر داد و افزود:این نیروها از طریق آزمون جذب می شوند که 100 نفر از آنها در اورژانس به کار گرفته خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی مجذوبی با بیان اینکه بیش از 60 پروژه در حوزه سلامت در استان همدان افتتاح شده است اظهار کرد: روند ساخت ساختمان مرکز اورژانس پیش بیمارستانی آغاز شده و پیش بینی می شود دهه فجر سال آینده به افتتاح برسد.

وی به طراحی و بهره برداری از 18 سامانه در دانشگاه اشاره کرد و گفت: خرید 130 هزار متر عرصه زمین در پردیس دانشگاه اقدام بسیار ارزشمندی بود تا بتوانیم هشت هزار متر فضای آموزشی جدید ایجاد کنیم.

راه اندازی 15 رشته مقطع تحصیلی جدید و ایجاد زیرساخت های دستیاری چشم پزشکی مجذوبی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: اقدامات شایسته ای در زمینه آموزش داشتیم، ازجمله اضافه کردن 15 رشته مقطع تحصیلی به دانشگاه و جذب رشته دستیاری چشم پزشکی و تمامی کارهای مقدماتی آن انجام شده و منتظر آخرین جلسه شورای گسترش وزارتخانه هستیم که با مصوب شدن آن دستیار چشم خواه


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی همدان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه - همدان - رییس دانشگاه - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

300 نفر نیروی جدید به حوزه سلامت استان اضافه می شوند

300 نفر نیروی جدید به حوزه سلامت استان اضافه می شوند