مطالب مرتبط:
غزه کابوسی برای صهیونیست ها
حمله موشکی سنگین مقاومت غزه به یک شهرک اسراییلی
رژیم اسراییل به «نابودی» سیستم بهداشتی غزه متهم شد/ اقدامات رژیم صهیونی هم جنایات جنگی و هم جنایت علیه بشریت محسوب می شود/ صهیونیست ها به کشتن و شکنجه عمدی پرسنل پزشکی و هدف قرار دادن خودروهای پزشکی هم متهم هستند
هلاکت یک نظامی صهیونیست در جنوب نوار غزه (20 مهر 1403)
هلاکت نظامی صهیونیست در غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 11:452024-10-12بين الملل

غزه، کابوسی با بهای سنگین برای صهیونیست ها


یک سیاستمدار صهیونیست نسبت به «کابوسی با بهای سنگین» هشدار داد که کابینه رژیم اشغالگر در صورت ایجاد یک «دولت دوفاکتوی نظامی» در نوار غزه تجربه خواهد کرد.

- یک سیاستمدار صهیونیست نسبت به کابوسی با بهای سنگین هشدار داد که کابینه رژیم اشغالگر در صورت ایجاد یک دولت دوفاکتوی نظامی در نوار غزه تجربه خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عوفر شلح ، نماینده سابق کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) هشدار داد کابینه رژیم اشغالگر در صورت ایجاد یک دولت دوفاکتوی نظامی در نوار غزه کابوسی با بهای سنگین تجربه خواهد کرد.

براساس گزارش وبگاه عربی 21، وی در ادامه افزود پیامدهای این موضوع بر اقتصاد، ارتش و جایگاه رو به وخامت رژیم صهیونیستی در سطح جهانی تأثیر منفی خواهد گذاشت.

این سیاستمدار صهیونیست همچنین تصریح کرد این روزها توجه کلی (صهیونیست ها) بر روی حمله رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی علیه لبنان و مسأله پاسخ این رژیم به عملیات وعده صادق 2 است.

رژیم صهیونیستی برای دومین سال متوالی با نادیده گرفتن درخواست های بین المللی و سازمان ملل برای برقراری آتش بس، حملات شنیعی را علیه نوار غزه آغاز کرده است.

ارتش رژیم اشغالگر از ششم اکتبر سال جاری میلادی به بهانه ممانعت از قدرت گرفتن دوباره جنبش مقاومت اسلامی حماس در منطقه، ساعاتی پس از شروع حمله شدید به مناطق ش


برچسب ها: صهیونیست - رژیم صهیونیستی - رژیم اشغالگر - صهیونیستی - سیاستمدار - رژیم - نوار غزه
آخرین اخبار سرویس:

غزه، کابوسی با بهای سنگین برای صهیونیست ها

غزه، کابوسی با بهای سنگین برای صهیونیست ها