مطالب مرتبط:
دیدار قالیباف با رییس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU)
دیدار قالیباف و رییس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) در ژنو
جزییات گفت و گوهای عراقچی با رییس جمهور و نخست وزیر عراق در بغداد/ وزیر خارجه ایران: منطقه در وضعیت خطرناکی به سر می برد/ همه کشورهای منطقه باید برای توقف جنایات و تجاوز رژیم صهیونیستی در غزه و ادامه تجاوز نظامی علیه لبنان تلاش هایشان را مضاعف کنند
قالیباف: کشورهای اسلامی باید جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند
محکومیت استفاده رژیم صهیونیستی از هوش مصنوعی برای نسل کشی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 23:052024-10-13سياسي

قالیباف: اتحادیه بین المجالس جهانی نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان را محکوم کند


رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید اعضای اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) موضع روشن و شفافی در ارتباط با نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان داشته باشند و نسل کشی و جنایت را به ویژه علیه کودکان و زنان را محکوم کنند.

- قالیباف: اتحادیه بین المجالس جهانی نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان را محکوم کند رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید اعضای اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) موضع روشن و شفافی در ارتباط با نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان داشته باشند و نسل کشی و جنایت را به ویژه علیه کودکان و زنان را محکوم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در دیدار با تولیا اکسون رییس دوره ای و تانزانیایی اتحادیه بین المجالس جهانی(IPU) در ژنو با اشاره ارتباط خوب جمهوری اسلامی با تانزانیا، گفت: امروز به واسطه اتفاقات منطقه در شرایط سختی قرار گرفته ایم؛ از سویی با جنگ اوکراین و روسیه و از سوی دیگر با مسأله لبنان و فلسطین مواجه هستیم.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز افکار عمومی متوقع هستند اعضای IPU موضع روشن و شفافی در ارتباط با نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان داشته باشند، اعضا باید نسل کشی و جنایت را به ویژه علیه کودکان و زنان را محکوم کرده و برای متوقف شدن این جنایات فشار سیاسی ایجاد کنند.


برچسب ها: اتحادیه بین المجالس جهانی - اتحادیه بین المجالس - رژیم صهیونیستی - رییس مجلس شورای اسلامی - نسل کشی - صهیونیستی - اتحادیه
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: اتحادیه بین المجالس جهانی نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان را محکوم کند

قالیباف: اتحادیه بین المجالس جهانی نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان را محکوم کند