مطالب مرتبط:
عراقچی با رییس جمهور مصر دیدار کرد
تصویری از دیدار عراقچی با رییس جمهور مصر
دیدار عراقچی با رییس جمهور مصر
جزییات دیدار عراقچی با رییس جمهور مصر
دیدار عراقچی با رییس جمهور مصر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1403 ساعت 14:502024-10-17بين الملل

بقایی: وزیر خارجه گفتگوی بسیار مفیدی با رییس جمهور مصر داشت


سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: وزیر امور خارجه گفتگوی بسیار مفیدی با رییس جمهور عبدالفتاح السیسی راجع به تحولات منطقه داشت.

- سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: وزیر امور خارجه گفتگوی بسیار مفیدی با رییس جمهور عبدالفتاح السیسی راجع به تحولات منطقه داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، اسماعیل بقایی در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به رایزنی وزیر امور خارجه کشورمان با رییس جمهور مصر نوشت : دکتر عراقچی گفتگوی بسیار مفیدی با رییس جمهور عبدالفتاح السیسی راجع به تحولات منطقه داشتند.

وی افزود : ضرورت و فوریت توقف تجاوزات و جنایات در غزه و لبنان، جلوگیری از تصعید خطرناک ناامنی که می تواند کل منطقه را درگیر جنگ کند و تبعات مخربی برای همه کشورهای منطقه داشته باشد و نیز ضرورت ارسال فوری کمک های بشردوستانه به آوارگان مورد تاکید قرار گرفت.

براساس این گزارش دفتر ریاست جمهوری مصر نیز در بیانیه ای گفت: در جریان دیدار عباس عراقچی ، وزیر خارجه ایران و عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر تحولات جاری در منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

طبق این بیانیه، در این دیدار، رییس جمهور مصر بر رویکرد کشورش در مخالفت با توسعه دامنه درگیری و ضرورت توقف تشدید تنش به منظور جلوگیری از کشیده شدن به سمت جنگ منطقه فراگیری که تبعات خطرناک


برچسب ها: امور خارجه - رییس جمهور - عبدالفتاح السیسی - سخنگوی وزارت امور خارجه - وزیر امور خارجه - جمهوری اسلامی ایران - جمهور
آخرین اخبار سرویس:

بقایی: وزیر خارجه گفتگوی بسیار مفیدی با رییس جمهور مصر داشت

بقایی: وزیر خارجه گفتگوی بسیار مفیدی با رییس جمهور مصر داشت