مطالب مرتبط:
فرهنگ تخصص و مهارت باید تقویت شود/ فنی و حرفه ای بزرگترین بازارگاه مهارتی کشور
دستور تقویت مواضع آمریکا در خاورمیانه را دادم
کاهش استرس و تقویت آرامش با گیاهان دارویی | راهکاری طبیعی برای سلامت روان
فیلم| تقویت تجهیزات محیط بانان همدانی
تقویت پایه های اعتقادی طلاب با مطالعه و تحقیق امکان پذیر است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 12:202024-10-16سياسي

فرهنگ تخصص و مهارت باید تقویت شود


سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای با تاکید بر فرهنگ تخصص و مهارت گفت: نیروهای فرهیخته سازمان با توانمندی ذهنی بالا باید در تبدیل سازمان به یک سازمان تقاضامحور و مشارکت جو، - سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای با تاکید بر فرهنگ تخصص و مهارت گفت: نیروهای فرهیخته سازمان با توانمندی ذهنی بالا باید در تبدیل سازمان به یک سازمان تقاضامحور و مشارکت جو، نقش آفرینی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم تکریم و معارفه سرپرست آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با حضور غلامحسین محمدی سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، شرکای اجتماعی و رؤسای مراکز برگزار شد.

در این مراسم یعقوب نماینده به عنوان سرپرست آموزش فنی و حرفه ای استان تهران معرفی و از زحمات 14 ماهه سید علی حسینی مدیر کل سابق استان تقدیر شد.

غلامحسین محمدی، سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در این مراسم با اشاره به ضرورت تغییر پارادایم برای تبدیل شدن این سازمان به قطب مهارتی، گفت: نیروهای فرهیخته سازمان با توانمندی ذهنی بالا باید در تبدیل شدن سازمان به یک سازمان تقاضا محور و مشارکت جو، نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه بدون تغییر پارادایم، حتی دو برابر شدن بودجه هم لزوماً نمی تواند تضمین کننده ارتقا سازمان باشد، گفت: جذب مدرسان خبره، توسعه زیرساخت ها، استفاده از ابزار و ف


برچسب ها: آموزش فنی و حرفه ای - سازمان آموزش فنی و حرفه ای - فنی و حرفه ای - سازمان - سازمان آموزش فنی - آموزش فنی - سرپرست
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ تخصص و مهارت باید تقویت شود

فرهنگ تخصص و مهارت باید تقویت شود