مطالب مرتبط:
گمانه زنی ها درباره جانشین شهید نصرالله بی اعتبار است
حزب الله به گمانه زنی ها در خصوص انتخاب دبیرکل جدید پاسخ داد
تکذیب گمانه زنی ها درباره دبیرکل جدید حزب الله لبنان
بیانیه حزب الله به گمانه زنی ها در خصوص انتخاب دبیرکل جدید: خبرها اعتبار ندارد
بیانیه حزب الله درباره گمانه زنی ها در انتخاب دبیرکل جدید: خبرها اعتبار ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 11:352024-09-30سياسي

تهدید دشمن یا گرانی؛ بیمه دات کام به گمانه زنی ها پایان داد!


در پاییز 1403، بیمه دات کام کمپین جدیدی با پیام اگه مقایسه نکنی … برات گرون تموم می شه! به مرحله اجرا رساند.

این کمپین چندوجهی بر اهمیت مقایسه بیمه ها تاکید دارد.

- تهدید دشمن یا گرانی؛ بیمه دات کام به گمانه زنی ها پایان داد! در پاییز 1403، بیمه دات کام کمپین جدیدی با پیام " اگه مقایسه نکنی … برات گرون تموم می شه! " به مرحله اجرا رساند.

این کمپین چندوجهی بر اهمیت مقایسه بیمه ها تاکید دارد.

به گزارشخبرگزاری مهر ، در پاییز 1403، بیمه دات کام کمپین جدیدی با پیام اگه مقایسه نکنی … برات گرون تموم می شه! به مرحله اجرا رساند.

این کمپین چندوجهی بر اهمیت مقایسه بیمه ها تاکید دارد.

پیش از رونمایی رسمی، شعار برات گرون تمم میشه به مدت 10 روز در سطح شهر و شبکه های اجتماعی جنجال برانگیز شد و برخی آن را به مسائل سیاسی خاورمیانه یا موج گرانی ربط دادند.

با رونمایی از بیلبوردهای جدید بیمه دات کام از 7 مهر 1403، مشخص شد که هدف کمپین، برجسته کردن نیاز به مقایسه بیمه ها و جلوگیری از پشیمانی پس از خرید بیمه بوده است.

استراتژی این کمپین برای تقویت برندینگ و تغییر نگرش خریداران بیمه چه بود؟ به نظر می رسد این کمپین در راستای تقویت آگاهی از برند بیمه دات کام طراحی شده است و به طور خاص بر اهمیت مقایسه قیمت شرکت بیمه های مختلف تاکید دارد.


برچسب ها: بیمه دات کام - مقایسه - بیمه - کمپین - تهدید دشمن - گمانه زنی - برات
آخرین اخبار سرویس:

تهدید دشمن یا گرانی؛ بیمه دات کام به گمانه زنی ها پایان داد!

تهدید دشمن یا گرانی؛ بیمه دات کام به گمانه زنی ها پایان داد!