مطالب مرتبط:
بیشترین ماموریت آتش نشانی مشهد عملیات نجات آسانسور است
از فعالیت یکهزار و 800 آتش نشان تا پهپاد اطفای حریق در مشهد
منطقه بندی شهری صدرا و ارتقای واحد آتش نشانی به سازمان پیگیری شد
استخدام بانوان آتش نشان در مشهد با چالش قانونی مواجه است
امضای تفاهم نامه ارائه خدمات ایمنی، آتش نشانی و پیشگیری بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تانزانیا | سفر مدیر عامل آتش نشانی به تانزانیا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1403 ساعت 19:152024-10-20حوادث

افزایش ایستگاه های آتش نشانی در سطح شهر مشهد


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: با توجه به پیش بینی ها ایستگاه های عملیاتی به 64 ایستگاه افزایش پیدا می کند.

- مشهد- مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: با توجه به پیش بینی ها ایستگاه های عملیاتی به 64 ایستگاه افزایش پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا کافی نیا اظهار کرد: به صورت میانگین، در شبانه روز نزدیک به 1700 تماس با مرکز فرماندهی آتش نشانی انجام می شود که برخی از آنها شامل تماس های مزاحمی و یا مشاوره ای است و تنها 6 درصد این تماس ها منجر به عملیات می گردد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد بیان کرد: سازمان آتش نشانی مشهد با هزار و 800 نیرو و 56 ایستگاه عملیاتی در حال ارائه خدمات به زائران و شهروندان است.

وی با توجه به زائرپذیری مشهد و اسکان زائران گفت: یکی از اولویت های مهم این سازمان، تأمین ایمنی مراکز اسکان رسمی و غیر رسمی زائران است و در این راستا آموزش های لازم را به متولیان و کارکنان سازمان آتش نشانی داده شده است؛ همچنین پایش و نظارت ساختمان های ناایمن مشهد در دستورالعمل این سازمان ابلاغ گردید.

وی در ادامه بیان کرد: در طی 6 ماهه سال جاری، بیش از 13 هزار عملیات انجام شد که 70 درصد آن به عملیات امداد و نجات و 30 درصد عملیات های اطفای حریق است؛ در حوزه


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - سازمان آتش نشانی - آتش نشانی - ایستگاه - شهرداری مشهد - عامل سازمان - سازمان
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ایستگاه های آتش نشانی در سطح شهر مشهد

افزایش ایستگاه های آتش نشانی در سطح شهر مشهد