مطالب مرتبط:
سومین جشن مهر سینمای خراسان رضوی در قوچان برگزار می شود
جشن مهر سینمای ایران در زاهدان برگزار می شود
جشن مهر سینمای ایران/ نخستین پردیس سینما در قوچان افتتاح شد
جشن مهر سینمای ایران/ نخستین پردیس سینمایی در قوچان افتتاح شد
برگزاری سومین ویژه برنامه مهر سینمای ایران خراسان رضوی | هنرمندان خراسانی به دنبال روایت درست و صحیح از جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 18:552024-10-10فرهنگي

جشن مهر سینمای خراسان رضوی در قوچان برگزار شد


جشن سالانه مهر سینمای خراسان رضوی با حضور اهالی سینمای این استان در پردیس سینما پارک قوچان برگزار و طی این مراسم پردیس سینمایی این شهرستان به طور رسمی افتتاح شد.

- قوچان- جشن سالانه مهر سینمای خراسان رضوی با حضور اهالی سینمای این استان در پردیس سینما پارک قوچان برگزار و طی این مراسم پردیس سینمایی این شهرستان به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سومین جشن مهر سینمای خراسان رضوی در حالی برگزار شد که اهالی سینمای خراسان رضوی، مسؤولان استانی و شهرستان قوچان ظهر پنجشنبه در پردیس جدید سینما پارک قوچان دور هم جمع شدند تا امسال برای اولین بار این جشن را خارج از مشهد و به میزبانی قوچان برگزار کرده باشند.

این مراسم مقارن با آغاز به کار پردیس سینمایی پارک قوچان و در حاشیه جشن مهر سینمای خراسان رضوی این پردیس سینمایی نیز با حضور مردم و مسؤولان به صورت رسمی افتتاح شد.

روند صعودی تعداد سینماهای استان خراسان رضوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به افتتاح پردیس سینمایی پارک قوچان که پس از یک دوره تعطیلی امروز آماده نمایش جدیدترین فیلم های روز کشور است، اظهار کرد: سرمایه گذار پردیس سینمایی قوچان پس از اجرای موفق پروژه مشهد این پردیس را با طراحی جدید و با بهترین کیفیت در قوچان راه اندازی کرد که امروز شا


برچسب ها: سینما - خراسان رضوی - پردیس سینمایی - قوچان - خراسان - پردیس - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

جشن مهر سینمای خراسان رضوی در قوچان برگزار شد

جشن مهر سینمای خراسان رضوی در قوچان برگزار شد