مطالب مرتبط:
ضبط دستگاه تولید رمز ارز قاچاق در ملایر
دستگاه قضایی با قدرت از نیروهای انتظامی حمایت و پشتیبانی می کند
دستگاه قضایی با قدرت از نیروهای انتظامی حمایت و پشتیبانی می کند
حمایت دستگاه قضایی از ایجاد ایست و بازرسی در گلوگاه های قلعه گنج
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: جهاد دستگاه قضا مبارزه با فساد است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 11:502024-10-08حوادث

ضرورت هم افزایی دستگاه قضایی و مرزبانی در مبارزه با قاچاق


رییس کل دادگستری استان هرمزگان بر هم افزایی هرچه بیشتر دستگاه قضایی و مجموعه مرزبانی به منظور مبارزه بی امان با قاچاق و صیانت از اقتصاد کشور تأکید کرد.

- بندرعباس-رییس کل دادگستری استان هرمزگان بر هم افزایی هرچه بیشتر دستگاه قضایی و مجموعه مرزبانی به منظور مبارزه بی امان با قاچاق و صیانت از اقتصاد کشور تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص رشادت ها و ایثارگری های مرزبانان، گفت: شرایط مطلوب امنیتی کشور را مرهون مجاهدت های دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی از جمله مجموعه ارزشمند مرزبانی و خدمات مطلوب آن ها هستیم.

وی افزود: مجموعه مرزبانی در حوزه دریابانی و در بخش مبارزه با قاچاق سوخت و مواد مخدر در سطح دریا طی سال های اخیر توفیقات خوبی کسب نموده و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است که این موضوع نشان دهنده اهمیت اقدامات و جایگاه والای مرزبانی است.

رییس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: با تعامل بسیار خوبی که بین دستگاه قضایی و مرزبانی وجود دارد مسیر مبارزه با قاچاق دنبال می شود و روند برخورد و پیشگیری به صورت شدیدتر، قوی تر، قاطعانه تر و با ضربات سنگین بر پیکره قاچاق و اموال قاچاقچیان تداوم می یابد.

قهرمانی همچنین بر هم افزایی هرچه بیشتر دستگاه قضایی و مجموعه مرزبانی به منظور مقابله بی امان با قاچاق و صیانت از اقتصاد کشور تأکید ک


برچسب ها: رییس کل دادگستری - مرزبانی - رییس کل دادگستری استان - دستگاه قضایی - مبارزه با قاچاق - دادگستری استان - هم افزایی
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هم افزایی دستگاه قضایی و مرزبانی در مبارزه با قاچاق

ضرورت هم افزایی دستگاه قضایی و مرزبانی در مبارزه با قاچاق