مطالب مرتبط:
آغاز تدوین طرح جامع بنادر بازرگانی کشور
تدوین طرح جامع بنادر بازرگانی کشور آغاز شد
طرح ملی سنجش نرخ کیفیت کالا و خدمات در بوشهر آغاز شد
آغاز ثبتنام جدید ایران خودرو با محصولات جدید و ارزان برای مادران | آغاز پیش فروش جدید ایران خودرو طرح مادران و تحویل 3 ماهه
فیلم| بازدید معاون بنیاد مسکن کشور از طرح های توسعه روستایی آذربایجان غربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1403 ساعت 14:552024-09-27اقتصادي

تدوین طرح جامع بنادر بازرگانی کشور آغاز شد


معاون امور بندری سازمان بنادر گفت: در راستای برنامه هفتم، تدوین و طراحی پروژه 10 سال آینده سازمان بنادر و دریانوردی موسوم به «طرح جامع سازمان بنادر و دریانوردی» از مهر امسال آغاز شده است.

- معاون امور بندری سازمان بنادر گفت: در راستای برنامه هفتم، تدوین و طراحی پروژه 10 سال آینده سازمان بنادر و دریانوردی موسوم به طرح جامع سازمان بنادر و دریانوردی از مهر امسال آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به منظور برگزاری بیست و هشتمین همایش هماهنگی نهادهای دریایی کشور که قرار است نهم مهر سال جاری برگزار شود، پنل تخصصی توسعه بنادر و لجستیک به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی و به ریاست معاونت امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

آغاز تدوین طرح جامع بنادر بازرگانی کشور جلیل اسلامی عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در این نشست با اشاره به اینکه سازمان بنادر و دریانوردی در حال باز طراحی پایانه داری و باز طراحی ساختار قیمت گذاری و تعرفه در بنادر تجاری است، گفت: در سال های اخیر در حوزه سرمایه گذاری، اقدامات بسیار زیاد و مثبتی، صورت گرفت است.

وی با بیان اینکه اکنون سهم بخش خصوصی و دولتی در سرمایه گذاری بنادر، حدود نصف نصف (50-50) است، افزود: در بنادر دنیا، سهم بخش خصوصی حدود 80 درصد ا


برچسب ها: سازمان بنادر و دریانوردی - بنادر و دریانوردی - سازمان بنادر - دریانوردی - بنادر - سازمان - معاون امور
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح جامع بنادر بازرگانی کشور آغاز شد

تدوین طرح جامع بنادر بازرگانی کشور آغاز شد