مطالب مرتبط:
هشدار حوزه های علمیه به رژیم صهیونیستی/ آیت الله اعرافی: هرگونه جسارت به مراجع عظام طوفان خشم آزادگان را در پی دارد
واکنش حکیم به اهانت رژیم صهیونیستی به آیت الله سیستانی
ضربات موشکی مرگبار حزب الله به رژیم صهیونیستی
هشدار گردان های حزب الله عراق به آمریکا و رژیم صهیونیستی
چرا رژیم صهیونیستی نام آیت الله سیستانی را در فهرست اهداف ترور قرار داد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1403 ساعت 13:002024-10-11سياسي

رژیم صهیونیستی بدنبال مبارزه با پرچم «لا اله الا الله» است


رژیم صهیونیستی امروز بدنبال مبارزه با پرچم «لا اله الا الله» بوده و بی رحمانه به دنبال ترور رهبران اسلامی و مردم و کودکان بی گناه است.

- رژیم صهیونیستی بدنبال مبارزه با پرچم لا اله الا الله است سنندج_امام جمعه موقت سنندج گفت: رژیم صهیونیستی امروز بدنبال مبارزه با پرچم لا اله الا الله بوده و بی رحمانه به دنبال ترور رهبران اسلامی و مردم و کودکان بی گناه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماموستا معروف خالدی در خطبه های این هفته مسجد جامع سنندج در جمع نمازگزاران این شهر، با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروهای انتظامی و پلیس در استان کردستان با تلاش شبانه روز برای امنیت مردم تلاش می کنند و از زحمات آنها قدردانی می کنم.

وی همچنین با تبریک سالروز سازمان بازرسی استان کردستان اظهار کرد: سازمان بازرسی نیز بر نظارت دستگاه ها فعالیت دارند و در راستای خدمت به مردم تلاش می کنند که تلاش این سازمان نیز در استان ستودنی است.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به جنایات رژیم غاصب در لبنان، غزه و فلسطین تصریح کرد: رژیم صهیونیستی امروز به دنبال مبارزه با پرچم لا اله الا الله بوده و بی رحمانه به دنبال ترور رهبران اسلامی و مردم و کودکان بی گناه است و امیدواریم روزی برسد که شاهد نابودی این رژیم منحوس باشیم.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - پرچم لا اله الا الله - استان کردستان - سازمان بازرسی - مبارزه - هفته نیروی انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی بدنبال مبارزه با پرچم «لا اله الا الله» است

رژیم صهیونیستی بدنبال مبارزه با پرچم «لا اله الا الله» است