مطالب مرتبط:
60 درصد اراضی کشاورزی سنددار شدند
رییس سازمان امور اراضی: 80 درصد اراضی کشاورزی رفع تداخل شدند
اراضی کشاورزی گیلان دارایی ایران است
100 درصد زمین های کشاورزی تایباد خراسان رضوی حدنگاری شد
40 هکتار از  اراضی آلوده به دارواش در طالقان پاکسازی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 14:502024-10-13سياسي

60 درصد اراضی کشاورزی سنددار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، رضا افلاطونی در دیدار با نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: - رییس سازمان امور اراضی کشور بر لزوم اجرای مدیریت جامع حوزه زمین در کشور به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم و حذف استعلام های زائد تاکید کرد و گفت: 60 درصد اراضی کشاورزی کشور سنددار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، رضا افلاطونی در دیدار با نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه ریزی و تصمیم گیری در حوزه مدیریت زمین باید به صورت واحد انجام گیرد که کار ها در این عرصه با دقت و سرعت بیشتری اجرا شود.

رییس سازمان امور اراضی کشور اظهار داشت: سازمان امور اراضی کشور در محور های مختلفی فعالیت می کند که مهمترین آن تثبیت مالکیت اشخاص است و دولت نسبت به اراضی و املاک خود، حفظ کاربری و تجمیع و یکپارچگی اراضی کشاورزی است.

رفع تداخل حدود 80 درصد اراضی کشور افلاطونی اضافه کرد: تثبیت مالکیت اراضی پیشران توسعه کشور است و اجرای آن بسیاری از پرونده های مالکیتی در محاکم قضایی را کاهش خواهد داد.

وی گفت: تثبیت مالکیت در دو حوزه رفع تداخلات و صدور اسناد اراضی کشاورزی در سازمان پیگیری می شود، قبل از دو سال اخیر فقط 11 درصد از اراضی کشور رفع تداخل شده بود،


برچسب ها: سازمان امور اراضی کشور - نماینده مردم تهران در مجلس - سازمان امور اراضی - اراضی - نماینده مردم تهران - مجلس شورای اسلامی - امور اراضی
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد اراضی کشاورزی سنددار شد

60 درصد اراضی کشاورزی سنددار شد