مطالب مرتبط:
تقدیر از سفر شجاعانه قالیباف به لبنان
تقدیر از سفر شجاعانه قالیباف به لبنان
قدردانی از سفر قالیباف به لبنان و اقدامات دو وزیر کابینه چهاردهم در حمایت از محور مقاومت
قالیباف پس از سفر به ژنو و بیروت به تهران بازگشت
سفر قریب الوقوع ملونی به لبنان/ایتالیا خواستار تضمین امنیت «یونیفل» است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 07:352024-10-16سياسي

سفر قالیباف به ژنو؛ انعکاس صدای مظلومیت مردم لبنان


رییس مجلس شورای اسلامی در سفری سه روزه به ژنو از «مظلومیت مردم لبنان و فلسطین» و «جنایات رژیم صهیونیستی» سخن گفت و از مجالس جهان خواست تا مسئولانه به وظیفه تاریخی خود عمل کنند و سمت درست تاریخ انسانیت بایستید.

- رییس مجلس شورای اسلامی در سفری سه روزه به ژنو از مظلومیت مردم لبنان و فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی سخن گفت و از مجالس جهان خواست تا مسئولانه به وظیفه تاریخی خود عمل کنند و سمت درست تاریخ انسانیت بایستید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکصد و چهل و نهمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) در ژنو سوییس از روز یکشنبه 22 مهر با موضوع استفاده از علم، فناوری و نوآوری (STI) برای آینده ای مسالمت آمیزتر و پایدارتر برگزار شد و تا روز پنج شنبه 26 مهر ادامه دارد.

در این اجلاس هیات پارلمانی ایران متشکل از منوچهر متکی، امیرحسین ثابتی، علی اصغر باقرزاده، محمود نبویان، انویه شارلی تکیه، محمدمهدی شهریاری و الهام آزاد به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی که پیش ازسفر به ژنو به نشست فوق العاده اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) گفت: قبل از اینکه به ژنو بیایم، به لبنان سفر کردم.


برچسب ها: رییس مجلس شورای اسلامی - جنایات رژیم صهیونیستی - مجلس شورای اسلامی - رژیم صهیونیستی - اجلاس اتحادیه بین المجالس - اتحادیه بین المجالس جهانی - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

سفر قالیباف به ژنو؛ انعکاس صدای مظلومیت مردم لبنان

سفر قالیباف به ژنو؛ انعکاس صدای مظلومیت مردم لبنان