مطالب مرتبط:
همکاری جهاد دانشگاهی و سازمان اوقاف برای جلوگیری از واردات بی رویه قطعات صنعتی
توزیع 7 هزار بسته حمایتی نوشت افزار در خراسان شمالی
جوانان نخبه و دانشگاهی راه میانبر توسعه کشور هستند/ باید از ایده محوری به سمت مسئله محوری حرکت کنیم/ مقام معظم رهبری حتی در اوج تقابل با دشمن صهیونیستی جلسه با نخبگان را لغو نکردند/ اقتدار کشور با توجه به نخبگان علمی و دانشگاهی به دست می آید و به بازدارندگی منتهی می شود
رشد 24 درصدی پرونده کالا های قاچاق در خراسان شمالی
47 نفر در حوادث ترافیکی خراسان شمالی جان باختند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 19:352024-10-16سياسي

لزوم حرکت تحولی در جهاد دانشگاهی خراسان شمالی/ گره خوردن معضل کمبود پزشک به نبود پرواز


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی در خراسان شمالی می تواند با نگاه تحولی حرکت کرده و بهره وری را افزایش دهد.

- ایسنا/خراسان شمالی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی در خراسان شمالی می تواند با نگاه تحولی حرکت کرده و بهره وری را افزایش دهد.

سید محمد پاکمهر 25 مهرماه در دیدار با سرپرست جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی، انتصاب دکتر عبدالحسین طالبی به سرپرستی این مجموعه را تبریک گفت و ضمن تشکر از رییس پیشین مجموعه اظهار کرد: اکنون می توان با نگاه جدید در این مجموعه تحول ایجاد کرد و با بهره گیری از ایده ها و خلاقیت های نو، بهره وری مجموعه را افزایش داد.

وی جهاد دانشگاهی را مولود انقلاب دانست و افزود: این مجموعه در خراسان شمالی دارای ظرفیت های بسیاری است و با توجه به پتانسیل هایی که در استان وجود دارد، می تواند منشا اتفاقات مثبت و متفاوتی باشد.

وی به درآمد ـ هزینه بودن جهاد دانشگاهی استان اشاره و تاکید کرد: جهاد دانشگاهی کشور باید تا زمانی که واحدهای استانی از جمله خراسان شمالی به درآمد پایدار برسد از آن ها حمایت کند و با پشتیبانی از آن ها خدمات متنوع و اثرگذار جهاد دانشگاهی در استان را برای بهره مندی مردم و بخش های مختلف توسعه ببخشد.


برچسب ها: خراسان شمالی - جهاد دانشگاهی - کمیسیون بهداشت و درمان مجلس - کمیسیون بهداشت و درمان - خراسان - عضو کمیسیون بهداشت - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حرکت تحولی در جهاد دانشگاهی خراسان شمالی/ گره خوردن معضل کمبود پزشک به نبود پرواز

لزوم حرکت تحولی در جهاد دانشگاهی خراسان شمالی/ گره خوردن معضل کمبود پزشک به نبود پرواز