مطالب مرتبط:
713 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان خراسان شمالی پرداخت شد
حمایت از نخبگان کشور با اعطای تسهیلات بلاعوض تحقیق و توسعه
رتبه نخست بانک ملت با اعطای 247 هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
توسعه تعاون راهی برای خلق ثروت و اشتغال در کشور
تصاویر/تجمع مردم ایلام در پی شهادت سید حسن نصرالله
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 11:252024-09-29اقتصادي

اعطای تسهیلات اشتغال زایی به متقاضیان مشاغل خانگی و خرد در ایلام


رییس جهاد دانشگاهی ایلام از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی توسط جهاددانشگاهی به متقاضیان خوداشتغالی، مشاغل خانگی و کسب وکارهای خرد و کوچک در استان خبر داد.

- اعطای تسهیلات اشتغال زایی به متقاضیان مشاغل خانگی و خرد در ایلام ایسنا/ایلام رییس جهاد دانشگاهی ایلام از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی توسط جهاددانشگاهی به متقاضیان خوداشتغالی، مشاغل خانگی و کسب وکارهای خرد و کوچک در استان خبر داد.

دکتر محمد پاکزاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به سابقه خوب جهاد دانشگاهی در زمینه اشتغال و کارآفرینی بهویژه اشتغال دانش آموختگان و با پیگیری های مجدانه مسئولان معاونت آموزش و کارآفرینی این نهاد و با موافقت وزارت امور اقتصاد و دارایی، از سال 1403 جهاد دانشگاهی به عنوان چهاردهمین نهاد حمایتی منابع جزء سه و چهار بند ب تبصره دو قانون بودجه کشور معرفی شد.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی ایلام نیز به عنوان یکی از 31 واحد و سازمان های استانی این نهاد تلاش می کند با استفاده از این ظرفیت در کنار سایر دستگاه های متولی فرصتی را برای متقاضیان تسهیلات خرد اشتغال فراهم آورد.

رییس جهاددانشگاهی ایلام با بیان اینکه سهم جهاددانشگاهی استان از این اعتبارات 250 میلیارد ریال است ، تصریح کرد: متقاضیان عزیز از سراسر استان می توانند در راستای خوداشت


برچسب ها: تسهیلات اشتغال - جهاد دانشگاهی - پرداخت تسهیلات اشتغالزایی - اشتغال - مشاغل خانگی - تسهیلات اشتغال زایی - تسهیلات اشتغالزایی
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات اشتغال زایی به متقاضیان مشاغل خانگی و خرد در ایلام

اعطای تسهیلات اشتغال زایی به متقاضیان مشاغل خانگی و خرد در ایلام