مطالب مرتبط:
کارگروه ویژه پارس جنوبی برای ایفای مسئولیت اجتماعی تشکیل می شود
رییس ستاد مرکزی جوانان دکتر پزشکیان: باید قدری به دولت فرصت بدهیم/ با گردنی که آقای پزشکیان به عنوان ضمانت در نزد ملت ایران گرو گذاشت، بدون تردید به وعده هایش عمل خواهد کرد/ به این سرعت فاصله افتادن بین دولت و پایگاه اجتماعی، خواست دولت در سایه است
آزمون صلاحیت عمومی پذیرفته شدگان وکالت در استان بوشهر
اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان بوشهر
افتتاح طرح های ورزشی استان بوشهر با 98 میلیارد تومان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1403 ساعت 15:302024-10-18ورزشي

صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند


نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: حال ورزش استان بوشهر خوب نیست و صنایع استان به ویژه نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه اتمی باید به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند.

- آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: صنایع استان به ویژه نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه اتمی باید پیوست فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ورزشی خود را عملیاتی کنند.

وی تاریخ باشکوه فرهنگی و ورزشی ورزشکاران و پیشکسوتان استان را شایسته توجه فوق العاده دانست و اضافه کرد: علیرغم تلاش مسئولان ورزشی استان بدون اعتبارات لازم کاری انجام نمی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود سکوت مجامع جهانی و حقوق بشری و کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: تاکنون در جهان سابقه نداشته که از یک رژیم جنایتکار و ضد حقوق بشری تا این اندازه حمایت و پشتیبانی شود ولی متأسفانه به جای محکومیت این کشور اشغالگر ترور مجاهدان و مبارزان دفاع از فلسطین و لبنان را به آنها تبریک می گویند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مجامع حقوق بشری و این کشورها باید در اقدامات خود تجدیدنظر نمایند اضافه کرد: یک بیانیه خنثی موجب ادامه این جنایات در غزه و لبنان شده است و به نوعی تشویق کننده این جنایات هستند.


برچسب ها: استان - مسئولیت اجتماعی - بوشهر - نیروگاه اتمی - اجتماعی - استان بوشهر - ورزش
آخرین اخبار سرویس:

صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند

صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند