ارتقای دارایی نامشهود بنگاه های کشور با نظام برند سازی/ برندهای ایرانی باید حمایت شونددر نشست سامان دهی حوزه برند عنوان شد که تبلیغات گمراه کننده ، تقلب و جعل در رتبه بندی برندها ، موجب تجارت ناعادلانه می شود بنابراین با نظام برند سازی می توان دارایی نامشهود بنگاه های کشور را ارتقاء داد. - در نشست سامان دهی حوزه برند عنوان شد که تبلیغات گمراه کننده ، تقلب و جعل در رتبه بندی برندها ، موجب تجارت ناعادلانه می شود بنابراین با نظام برند سازی می توان دارایی نامشهود بنگاه های کشور را ارتقاء داد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا شاه میرزایی - معاون تجارت و خدمات وزارت صمت - در نشست خبری با موضوع رتبه بندی، اعتباربخشی و ساماندهی حوزه برند اظهار کرد : احیای کمیسیون برند به عنوان سیاست قطعی وزارت صمت در دور جدید تایید شده است. وی افزود: در این دولت، مسائل مربوط به برند و تبلیغات صنعتی با قوت دنبال خواهد شد. شاه میرزایی تاکید کرد : کمیسیون برند باید فعال تر از قبل عمل کند و طبق قانون از کسب وکارهایی که نیاز به حمایت های تبلیغاتی دارند، به ویژه آن هایی که برندهای ایرانی ایجاد می کنند، حمایت کند. وی همچنین اشاره کرد که حمایت ها شامل برندهای خارجی نخواهد بود و باید برندهای ایرانی اولویت بندی شوند، به خصوص کسب وکارهایی که دانش بنیان و اشتغال زا هستند و با نقشه صنعتی کشور تطابق دارند. برچسب ها: برند - رتبه بندی - تبلیغات - دارایی - وزارت صمت - سامان - بنگاه |
آخرین اخبار سرویس: |