مطالب مرتبط:
وزیر جهاد کشاورزی وارد تانزانیا شد/ آغاز گسترش همه جانبه روابط تهران و دارالسلام
خطر افول در کمین تولیدات کشاورزی استان تهران
افزایش ظرفیت تولید صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی سیستان وبلوچستان
ظرفیت تولید صنایع تبدیلی کشاورزی سیستان و بلوچستان از مرز یک میلیون و 500 تن فراتر رفت
با امضای تفاهم نامه همکاری سه جانبه انجام می شود: توانمند سازی و اشتغالزایی برای زنان روستایی و عشایر با استفاده از منابع بانک کشاورزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 16:052024-10-19اقتصادي

کشاورزی ظرفیت ممتاز همکاری تهران و دارالسلام


کمیسیون مشترک ایران و تانزانیا با هدف بررسی و تفاهم در اسناد همکاری های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با حضور وزیر جهادکشاورزی در پایتخت تانزانیا آغاز به کار کرد.

- کمیسیون مشترک ایران و تانزانیا با هدف بررسی و تفاهم در اسناد همکاری های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با حضور وزیر جهادکشاورزی در پایتخت تانزانیا آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وزارت جهادکشاورزی، غلامرضا نوری که در راس هیأتی متشکل از تجار و بازرگانان ایرانی به تانزانیا سفر کرده است، در مراسم آغاز نشست کمیسیون مشترک دو کشور گفت: ایران مصمم به توسعه روابط با تانزانیا است.

وی ادامه داد: ما تانزانیا را اقتصاد بزرگ می دانیم که از نظر ژئواستراتژیک نقش محوری برای دسترسی چند کشور آفریقایی به آب های آزاد دارد.

نوری، کشاورزی را ظرفیت ممتاز همکاری تهران و دارالسلام دانست و گفت: ایران مایل است در برابر تامین محصولات کشاورزی مورد نیاز خود، خدمات فنی و مهندسی به تانزانیا صادر کند.

وی همکاری های فرهنگی و گردشگری را از دیگر زمینه های مورد توجه دو طرف خواند و افزود: از آن جمله رابطه تاریخی ایران و زنگبار است و با همکاری ارزشمند وزارت امور خارجه در تسهیل و فعال شدن سفارت تانزانیا در کشورمان، گستره روابط دو کشور توسعه مطلوبی خواهد یافت.


برچسب ها: تانزانیا - کمیسیون مشترک - کشاورزی - جهادکشاورزی - ایران - همکاری - کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی ظرفیت ممتاز همکاری تهران و دارالسلام

کشاورزی ظرفیت ممتاز همکاری تهران و دارالسلام