مطالب مرتبط:
دو انتصاب در وزارت صمت
انتصاب معاون جدید وزارت امور خارجه: وحید جلال زاده کیست!؟
ادغام دو معاونت وزارت صمت/ باید صرفا سیاست گذاری کنیم
انتصاب معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه
اتابک: وزارت صمت به سیاستگذاری باز می گردد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 11:302024-10-09اقتصادي

یک انتصاب دیگر در وزارت صمت


وزیر صنعت، معدن و تجارت، طی حکمی «یونس الستی» را به عنوان معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان های این وزارتخاته منصوب کرد.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت، طی حکمی یونس الستی را به عنوان معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان های این وزارتخاته منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمداتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت، طی حکمی یونس الستی را به عنوان معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان های وزارت صمت منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص، شایستگی و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع و امور استان ها منصوب می شوید.

انتظار دارد با صرف همت و اتخاذ تدابیر مؤثر علاوه بر استقرار مناسب سطوح سازمانی مصوب آن معاونت و ستاد وزارت با اعمال هرگونه تشریک مساعی و وفاق لازم در این حوزه با سایر حوزه های ستادی وزارت موجبات تسهیل و تسریع و انسجام در امور را مهیا ساخته است.

همچنین با التفات به جایگاه ارزنده منابع انسانی به عنوان پیشران انجام وظایف نسبت به اعمال هرگونه تدبیر در ارتقا کارآمدی و بهره وری پرسنل به نحوی که موجب تکریم بیشتر ارباب رجوع گردد، مبادرت نموده و ضمن هماهنگی امور ادارات کل استانی نسبت به اعمال نظارت مؤثر بر ادارات کل و سازمان های مستقل، صندوق ها، مراکز و شرکت های تابعه همچنین نظارت بر


برچسب ها: توسعه مدیریت - استان ها - وزارت - معاون - مدیریت - توسعه - منصوب
آخرین اخبار سرویس:

یک انتصاب دیگر در وزارت صمت

یک انتصاب دیگر در وزارت صمت