مطالب مرتبط:
مراسم عزاداری شهادت حضرت معصومه(س) در حرم مطهر
آیین تعویض پرچم گنبد حرم کریمه اهل بیت در شب وفات حضرت معصومه(س)
آیین تعویض پرچم گنبد حرم کریمه اهل بیت در شب وفات حضرت معصومه(س)
آیین تعزیه خوانی در شب شهادت حرم حضرت معصومه (س)
پرچم عزا بر فراز گنبد حرم مطهر حضرت معصومه(س) برافراشته شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 09:002024-10-14سياسي

آیین عزاداری سنتی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برپا می شود


مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س)،آیین عزاداری سنتی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برپا می شود.

- آیین عزاداری سنتی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برپا می شود بوشهر- مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س)،آیین عزاداری سنتی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران خوردبین مقدم صبح دوشنبه همزمان با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) در جمع خبرنگاران گفت: به همین مناسبت برنامه هایی از سوی کانون های خدمت رضوی استان بوشهر در این ایام تحت عنوان اخت الرضا برگزار می شود.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر برگزاری بیش از 50 کرسی تلاوت قرآن و محفل انس با قرآن کریم به نام حضرت فاطمه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در سطح استان، برپایی مواکب در سطح شهرستان ها توسط کانون های محله ای در مسیر راه های منتهی به استان و شهرستان ها و بخش ها به همراه پخش سرودهای امام رضایی و ارائه خدمات به مسافران در ورودی شهرها از دیگر برنامه های کانون های خدمت رضوی در استان برشمرد.

خوردبین مقدم از اصلی ترین برنامه این ایام هم اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته دو برنامه قرار است در خارج از استان برگزار شود که همزمان با روز


برچسب ها: حرم مطهر حضرت معصومه - کانون های خدمت رضوی - حضرت فاطمه معصومه - معصومه - حضرت فاطمه - آیین عزاداری - استان بوشهر
آخرین اخبار سرویس:

آیین عزاداری سنتی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برپا می شود

آیین عزاداری سنتی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برپا می شود