مطالب مرتبط:
پناهیان: مؤثرترین فعالیت برای مقابله با بدحجابی و بی حجابی، برگزاری روضه است/ مردم ایران از کمک مالی به مقاومت لبنان غفلت نکنند
پویش کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان
جبهه مقاومت با عزمی مصمم و اراده ای قوی تر راه شهید نصرالله را ادامه می دهد
ضرورت هوشیاری در برابر جنگ روانی دشمن/ جبهه مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی هیچگاه در بن بست قرار نمی گیرد
جبهه مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی هیچگاه در بن بست قرار نمی گیرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 10:452024-10-05سياسي

شماره حساب ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت برای کمک به مردم لبنان


رییس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان قم، شماره حساب برای جمع آوری کمک های مردمی جهت ارسال به آوارگان لبنان و کمک به جبهه مقاومت را اعلام کرد.

- قم- رییس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان قم، شماره حساب برای جمع آوری کمک های مردمی جهت ارسال به آوارگان لبنان و کمک به جبهه مقاومت را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا حافظی ضمن تبریک به مناسبت عملیات موشکی موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صهیونیست ها در طی این ایام با اقدامات خرابکارانه خود تلاش کردند تا برای بقا دست و پا بزنند و با به شهادت رساندن شهید نصرالله و با کشتار زنان و مردان و کودکان بیگناه، به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

وی گفت: جبهه مقاومت همواره در راستای دفاع از مردم مظلوم تلاش کرده و می کوشد تا در دفاع از نظام اسلامی نقش مؤثری داشته باشد.

رییس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان قم گفت: با توجه به پیام مقام معظم رهبری و همچنین اجازه مراجع عظام تقلید برای کمک به مردم لبنان و محور مقاومت و اختصاص بخشی از وجوهات شرعی به این منظور، این ستاد آمادگی دارد تا کمک های مردمی را جمع آوری و به جبهه های مقاومت ارسال کند.

حافظی گفت: شماره کارت 5892101581977325 و شماره شبا IR660150000000035124267374 نزد بانک سپه مربوط به ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان قم که مردم ولایی و همیشه در صحنه


برچسب ها: جبهه مقاومت - مقاومت - جبهه - کمک های مردمی - استان قم - سپاه پاسداران انقلاب - ستاد
آخرین اخبار سرویس:

شماره حساب ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت برای کمک به مردم لبنان

شماره حساب ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت برای کمک به مردم لبنان