مطالب مرتبط:
فیلم/ برپایی نمایشگاه تصاویر پانوراما 360 درجه ای در خرم آباد
تاریخی ترین میدان تهران 78 سال قبل چه شکلی بود؟ ( عکس)
برپایی نمایشگاه «کوثر نور» در موزه آستان مقدس بانوی کرامت
افتتاح نمایشگاه کتاب در دیر + عکس و فیلم
ارائه خدمات آسان، ارزان و بی منت محور اقدامات سازمان ثبت اسناد است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 20:202024-10-13فرهنگي

برپایی نمایشگاه اسناد و عکس های تاریخی کرج


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: نمایشگاه اسناد و عکس های تاریخی کرج، به مناسبت روز فرهنگی این شهر در مجموعه فرهنگی ورزشی میلاد برپا شده است.

- کرج- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: نمایشگاه اسناد و عکس های تاریخی کرج، به مناسبت روز فرهنگی این شهر در مجموعه فرهنگی ورزشی میلاد برپا شده است.

غلامرضا درکتانیان در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: طبق مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان البرز، بیستم مهر ماه به مناسبت تأسیس مدرسه فلاحت، به عنوان روز فرهنگی کرج نامگذاری شده و به همین مناسبت، نمایشگاه اسناد و عکس های تاریخی این شهر در مجموعه فرهنگی ورزشی میلاد کرج امروز آغاز به کار کرد.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه اسنادی مربوط به کرج قدیم و مدرسه فلاحت و تأثیر آن در حفاظت و آموزش منابع طبیعی که برای زیست استان ها بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است و نیز مکاتباتی که در سال 1298 سال تأسیس این مدرسه صورت گرفته، در معرض دید اهالی فرهنگ دوست کرج قرار داده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز عنوان کرد: علاوه بر این، نمایشگاهی از عکس های مربوط به کرج قدیم و جدید، ساختمان ها، معابر، کوچه ها و محله های شهر کرج نیز در همین مکان برپا شده است و عموم علاقه مندان و فرهنگ دوستان می توانند به مدت سه روز از این نمایشگاه بازد


برچسب ها: عکس های تاریخی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ - نمایشگاه - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه اسناد و عکس های تاریخی کرج

برپایی نمایشگاه اسناد و عکس های تاریخی کرج