مطالب مرتبط:
حمله شدید به خرید گران قیمت استقلال؛ سطح بازی اش در حد کارمندان باشگاه است! | انتخاب این گزینه به جای نکونام باورکردنی نیست
آموزش پارمزان بادمجان ایتالیایی | خیلی خوشمزه س!
انتشار جدول جلسات آموزش حفظ قرآن استان البرز در پاییز
معاون استاندار: آموزش هوش مصنوعی در همدان توسعه یابد
آموزش درست کردن سیب زمینی سوخاری خوشمزه + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مهر 1403 ساعت 09:052024-10-03اجتماعي

سنجشی که به کمک آموزش نیاید، مفت گران است!


معدل پایین دانش آموزان در امتحانات نهایی امسال برای بار دیگر انتقاداتی را نسبت به کیفیت آموزش در مدارس کشور و عملکرد وزارت آموزش و پرورش به همراه داشت.

- معدل پایین دانش آموزان در امتحانات نهایی امسال برای بار دیگر انتقاداتی را نسبت به کیفیت آموزش در مدارس کشور و عملکرد وزارت آموزش و پرورش به همراه داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از جوان آنلاین: اگر نتیجه امتحانات نهایی به جای دانش آموز، مدارس را مردود می کرد، امروز شاهد این حجم از کاستی در آموزش نبودیم.

متأسفانه، اما نمره امتحانات نهایی مستقیماً در کارنامه دانش آموز ثبت می شود، حال آنکه او تنها قسمتی از این ناکامی را به گردن دارد و سهم عمده ای که به نحوه آموزش برمی گردد، نادیده گرفته می شود! معدل پایین دانش آموزان در امتحانات نهایی امسال برای بار دیگر انتقاداتی را نسبت به کیفیت آموزش در مدارس کشور و عملکرد وزارت آموزش و پرورش به همراه داشت.

برخی از نبود آموزش کیفی در همه مدارس گلایه کردند و برخی دیگر دشواری و غیراستاندارد بودن سؤالات امتحانات نهایی را دلیل معدل پایین دانش آموزان می دانستند، چراکه حتی دانش آموزان درسخوان هم نتوانسته بودند از عهده پاسخ به سؤالات طرح شده در این امتحانات بربیایند و با افت معدل چند نمره ای مواجه شدند.


برچسب ها: امتحانات نهایی - وزارت آموزش و پرورش - آموزش - دانش آموز - امتحانات - آموزش و پرورش - کیفیت آموزش
آخرین اخبار سرویس:

سنجشی که به کمک آموزش نیاید، مفت گران است!

سنجشی که به کمک آموزش نیاید، مفت گران است!