مطالب مرتبط:
پزشکیان: براساس حقوق مشروع و با هدف صلح و امنیت برای ایران و منطقه، پاسخ قاطع به تجاوزات رژیم صهیونیستی داده شد / نتانیاهو بداند، ایران جنگ طلب نیست، اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می ایستد / این تنها گوشه ای از توان ماست؛ با ایران وارد درگیری نشوید
آماده باش نظامی اردن در پی تشدید تنش ها در منطقه
پزشکیان خطاب به نتانیاهو: با ایران وارد درگیری نشو
تأثیر تنش های منطقه ای بر صنعت هوانوردی؛ توقف پروازها از استانبول ترکیه به ایران، عراق و اردن
این تنها گوشه‌ای از توان ماست، با ایران وارد درگیری نشوید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1403 ساعت 11:052024-10-02بين الملل

اردن: وخامت اوضاع، منطقه را وارد درگیری فاجعه باری می کند


در پی تحولات اخیر در منطقه، کابینه اردن اعلام کرد وقایع خطرناک اخیر، دامنه درگیری را گسترش داده و منطقه را وارد درگیری فاجعه باری می کند.

- در پی تحولات اخیر در منطقه، کابینه اردن اعلام کرد وقایع خطرناک اخیر، دامنه درگیری را گسترش داده و منطقه را وارد درگیری فاجعه باری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کابینه اردن در جلسه خود که به ریاست جعفر حسان نخست وزیر اردن برگزار شد، به بررسی تحولات در منطقه و امور داخلی پرداخت و تأکید کرد: وقایع خطرناک اخیر، دامنه درگیری را گسترش داده و منطقه و جهان را به سمت درگیری فاجعه بارتری می کشاند.

کابینه اردن خواهان تحرک فوری برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در غزه و کرانه باختری، پایان دادن به محاصره غیرانسانی غزه توسط رژیم صهیونیستی و جنگش در لبنان و حفاظت از قوانین بین المللی و ارزش های انسانی در برابر نقض های مستمر صهیونیستی شد.

کابینه اردن بر تداوم تلاش ها برای توقف فوری تمامی تنش افروزی ها تأکید و اعلام کرد موضع اردن در حمایت از ملت فلسطین، رفع ظلم تاریخی علیه آنها و دستیابی این ملت به حقوق کامل و مشروع خود در سرزمین ملی به ویژه حق تشکیل کشور فلسطین دارای حاکمیت کامل در مرزهای چهارم ژوئن 1967 به پایتختی قدس شرقی ثابت است.


برچسب ها: درگیری - منطقه - رژیم صهیونیستی - کابینه - اردن - تجاوزات رژیم صهیونیستی - فاجعه
آخرین اخبار سرویس:

اردن: وخامت اوضاع، منطقه را وارد درگیری فاجعه باری می کند

اردن: وخامت اوضاع، منطقه را وارد درگیری فاجعه باری می کند