مطالب مرتبط:
رای پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند صادر شد: جریمه 20 میلیاردی و محرومیت
وکیل حقوقی ورزشی در واکنش به محرومیت تعلیقی بیرانوند: این رای در دنیا بی سابقه است
بیرانوند 4 ماه محرومیت شد ؛ ترس مهدی تاج از اعلام رای چیست؟ | پای مالک مولتی میلیاردر در میان است؟
پشت پرده تاخیر در اعلام رای شکایت پرسپولیس از بیرانوند
فوری| 4 ماه محرومیت تعلیقی و 19 میلیارد جریمه؛ اعلام رای نهایی پرونده بیرانوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 15:352024-10-05ورزشي

شکایت از رای بیرانوند؛ وکیل: محرومیت باید اجرایی شود


آرش شکرریز، وکیل پایه یک دادگستری، از رای کمیته تعیین وضعیت در پرونده علیرضا بیرانوند انتقاد کرد و اعلام کرد که قصد دارد به این رای اعتراض کند.

- وکیل پایه یک دادگستری با بیان این که در پرونده محکومیت تعلیقی علیرضا بیرانوند اشتباهی صورت گرفته است گفت: براساس شرایطی که وجود دارد محرومیت چهار ماهه این دروازه بان باید اعمال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، علیرضا بیرانوند دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در پایان فصل بیست و سوم لیگ برتر و با اینکه با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت، اقدام به فسخ قرارداد یک طرفه خود کرد و با باشگاه تراکتور تبریز قرارداد امضا کرد و همین موضوع باعث شکایت باشگاه پرسپولیس از دروازه بان سابق خود شد.

پس از ماه ها انتظار، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، امروز شنبه 14 مهر حکم این پرونده جنجالی را صادر کرد که بر این اساس بیرانوند باید بیش از 20 میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند.

همچنین کمیته تعیین وضعیت این دروازه بان را با محرومیت تعلیقی 4 ماهه نیز جریمه کرده و این بدان معناست که او می تواند در دیدارهای تراکتور و تیم ملی فوتبال به میدان برود.

آرش شکرریز وکیل پایه یک دادگستری در گفت وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با حکم کمیته تعیین وضعیت مبنی بر محرومیت تعلیقی 4 ماهه این دروازه بان اظهار داشت: به


برچسب ها: علیرضا بیرانوند - بیرانوند - وکیل پایه یک دادگستری - کمیته تعیین وضعیت - باشگاه پرسپولیس - دروازه بان - علیرضا بیرانوند دروازه بان
آخرین اخبار سرویس:

شکایت از رای بیرانوند؛ وکیل: محرومیت باید اجرایی شود

شکایت از رای بیرانوند؛ وکیل: محرومیت باید اجرایی شود