5000 کیلومتر خط آهن خاک می خورد!رییس کارگروه فنی واگن های باری انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته ضمن تشریح دلایل عقب ماندگی صنعت ریلی در کشور، معتقد است یکی از چالش های صنعت ریلی احداث خطوطی است که تقاضایی برای آن وجود ندارد و صرفا منابعی برای آنها هزینه شده و در حال حاضر خاک می خورند. - رییس کارگروه فنی واگن های باری انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته ضمن تشریح دلایل عقب ماندگی صنعت ریلی در کشور، معتقد است یکی از چالش های صنعت ریلی احداث خطوطی است که تقاضایی برای آن وجود ندارد و صرفا منابعی برای آنها هزینه شده و در حال حاضر خاک می خورند. احسان سالاری در گفت وگو با ایسنا، درباره چرایی عقب ماندگی صنعت ریلی کشور و برابر نبود عرضه و تقاضا در این بخش اظهار کرد: عقب ماندگی صنعت ریلی را می توان در چند بخش دسته بندی کرد. یک موضوع مربوط به تکنولوژی است. دنیا به یک نتایجی در این بخش رسیده و آن را انجام می دهد اما ما هنوز درگیر موضوعات کارشناسی هستیم. از تجارب دنیا استفاده نمی کنیم وی افزود: برای مثال در برقی کردن قطارها در سطح کارشناسی بحث داریم و به تجارب مشابه در دنیا توجهی نمی کنیم. دنیا دیگر از لکومتیو دیزل الکتریک استفاده نمی کند زیرا خرابی آن بالا بوده و نگهداری آن سخت است. برچسب ها: صنعت ریلی - عقب ماندگی - ریلی - حمل و نقل ریلی - واگن های باری - صنعت - انجمن صنفی |
آخرین اخبار سرویس: |