مطالب مرتبط:
5000 کلاه ایمنی هدیه پاییزی پلیس به تهرانی ‎ها
تاکید انجمن سنگ آهن بر بازنگری در نوع توسعه زنجیره فولاد
بررسی راهکارهای چندگانه برای عبور از چالش های سنگ آهن در زنجیره فولاد
ترانزیت کالا از طریق تکمیل راه آهن شلمچه بصره تقویت می شود
نشست هم اندیشی راه آهن و بخش خصوصی برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 10:052024-09-25اقتصادي

5000 کیلومتر خط آهن خاک می خورد!


رییس کارگروه فنی واگن های باری انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته ضمن تشریح دلایل عقب ماندگی صنعت ریلی در کشور، معتقد است یکی از چالش های صنعت ریلی احداث خطوطی است که تقاضایی برای آن وجود ندارد و صرفا منابعی برای آنها هزینه شده و در حال حاضر خاک می خورند.

- رییس کارگروه فنی واگن های باری انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته ضمن تشریح دلایل عقب ماندگی صنعت ریلی در کشور، معتقد است یکی از چالش های صنعت ریلی احداث خطوطی است که تقاضایی برای آن وجود ندارد و صرفا منابعی برای آنها هزینه شده و در حال حاضر خاک می خورند.

احسان سالاری در گفت وگو با ایسنا، درباره چرایی عقب ماندگی صنعت ریلی کشور و برابر نبود عرضه و تقاضا در این بخش اظهار کرد: عقب ماندگی صنعت ریلی را می توان در چند بخش دسته بندی کرد.

یک موضوع مربوط به تکنولوژی است.

دنیا به یک نتایجی در این بخش رسیده و آن را انجام می دهد اما ما هنوز درگیر موضوعات کارشناسی هستیم.

از تجارب دنیا استفاده نمی کنیم وی افزود: برای مثال در برقی کردن قطارها در سطح کارشناسی بحث داریم و به تجارب مشابه در دنیا توجهی نمی کنیم.

دنیا دیگر از لکومتیو دیزل الکتریک استفاده نمی کند زیرا خرابی آن بالا بوده و نگهداری آن سخت است.


برچسب ها: صنعت ریلی - عقب ماندگی - ریلی - حمل و نقل ریلی - واگن های باری - صنعت - انجمن صنفی
آخرین اخبار سرویس:

5000 کیلومتر خط آهن خاک می خورد!

5000 کیلومتر خط آهن خاک می خورد!