مطالب مرتبط:
گزارش ویدئویی از سفر آیت الله اعرافی به استان کرمانشاه
قتل یک وکیل دادگستری با کلاشینکف در استان فارس
تصاویر دلخراش از قتل یک وکیل در استان فارس
تصاویر دلخراش از قتل یک وکیل در استان فارس
خانه مطبوعات استان قزوین کارگاه آموزشی برگزار می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1403 ساعت 10:502024-10-20سياسي

نظارت بر رعایت قوانین و مقررات در سفر به استان ها مدنظر است


معاون امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: نظارت بر رعایت قوانین و مقررات و حسن اجرای آیین نامه ها در سفر به استان ها مدنظر است.

- نظارت بر رعایت قوانین و مقررات در سفر به استان ها مدنظر است اردبیل-معاون امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: نظارت بر رعایت قوانین و مقررات و حسن اجرای آیین نامه ها در سفر به استان ها مدنظر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) مردمی مؤمن، باوفا، پرشور، انقلابی عنوان کرد و ادامه داد: مردم ایران وامدار مردم اردبیل هستند و این افتخار بزرگ در فرهنگ و تمدن شهر دارالارشاد اردبیل است.

وی رسیدگی جریان امور در ادارات را هدف از سفر به استان ها بیان کرد و افزود: نظارت بر رعایت قوانین و مقررات و حسن اجرای آیین نامه ها از جمله مواردی است که در سفر به استان ها مدنظر است.

معاون امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: کارکنان مجموعه بزرگ تبلیغات اسلامی پرچمدار حوزه تبلیغ است که علیرغم محدودیت های در منابع مالی، با تمام توان و روحیه جهادی به ارائه خدمت می پردازند.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در این جلسه با تبیین اهمیت مسئله تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در جامعه گفت: کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با انسجام تیمی، شبانه روز در صحنه جهاد


برچسب ها: قوانین و مقررات - استان ها - سازمان تبلیغات اسلامی - استان - معاون امور استان - تبلیغات اسلامی - سازمان تبلیغات
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر رعایت قوانین و مقررات در سفر به استان ها مدنظر است

نظارت بر رعایت قوانین و مقررات در سفر به استان ها مدنظر است