مطالب مرتبط:
نقطه قوت تیم ملی فوتبال ایران از نگاه روزنامه قطری
نقطه قوت تیم ملی فوتبال ایران از نگاه روزنامه قطری
نقطه قوت تیم ملی ایران از نگاه روزنامه قطری
یک رسانه قطری ترکیب تیم ملی فوتبال ایران را لو داد رسانه7 | اخبار ورزشی
قطری ها ترکیب تیم ملی فوتبال ایران را لو داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 09:052024-10-15ورزشي

خطرناک ترین اسلحه تیم ملی از نگاه روزنامه قطری


روزنامه الوطن از مهدی طارمی و سردار آزمون به عنوان خطرناک ترین اسلحه های تیم ملی فوتبال ایران یاد کرد و از ماموریت سنگین مدافعان قطری در دیدار حساس با شاگردان امیر قلعه نویی نوشت.

- روزنامه الوطن از مهدی طارمی و سردار آزمون به عنوان خطرناک ترین اسلحه های تیم ملی فوتبال ایران یاد کرد و از ماموریت سنگین مدافعان قطری در دیدار حساس با شاگردان امیر قلعه نویی نوشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یکی از حساس ترین و جذاب ترین دیدارهای هفته چهارم انتخابی جام جهانی 2026 در گروه A آسیا تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در دوبی به مصاف هم خواهند رفت.

این بازی به میزبانی ایران در امارات برگزار می شود.

روزنامه الوطن قطر با تیتر طارمی و آزمون، خطرناک ترین اسلحه های ایران نوشت: مسئولیت بزرگ بر عهده خط دفاعی خواهد بود تا سردار آزمون و مهدی طارمی، دو مهاجم سرشناس ایران را که خطرناک ترین سلاح این تیم اند، مهار کنند.

ایران مهره های بسیار خوبی در کارهای هجومی دارد که بدون شک خطرناک ترین آنها طارمی و آزمون اند که یکی در اینتر بازی می کند و دیگر هم به تازگی راهی الاهلی امارات شده است.

الوطن در ادامه نوشت: مارکس لوپس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر برای مهارکردن مهاجمان خطرناک ایران مجبور است سیستم تیمش را دفاعی تر کند؛ به طوری که از پنج مدافع استفاده خواه


برچسب ها: خطرناک ترین - شاگردان امیر قلعه نویی - روزنامه الوطن - تیم ملی فوتبال ایران - فوتبال ایران - سردار آزمون - خطرناک
آخرین اخبار سرویس:

خطرناک ترین اسلحه تیم ملی از نگاه روزنامه قطری

خطرناک ترین اسلحه تیم ملی از نگاه روزنامه قطری