مطالب مرتبط:
اعتماد مردم به پلیس مهم ترین سرمایه فراجا است
رییس پلیس امنیت اقتصادی همدان: مردم فریب تبلیغات وام فوری را نخورند
گامی نوین به سوی امنیت و خدمات مردم محور در پلیس
گامی نوین به سوی امنیت و ارائه خدمات مردم محور در پلیس
کدام اقدامات پلیس، هوشمند و آنلاین شد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 15:402024-10-08سياسي

مردم پلیس هوشمند و مقتدر می خواهند


فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اهمیت به روز بودن پلیس با توجه به مقتضیات جامعه تأکید کرد: مردم انتظار دارند پلیس هم مقتدر باشد هم هوشمند و با اطلاعات به روز.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اهمیت به روز بودن پلیس با توجه به مقتضیات جامعه تأکید کرد: مردم انتظار دارند پلیس هم مقتدر باشد هم هوشمند و با اطلاعات به روز.

فرهاد آراوند امروز، 17 مهرماه در دیدار با مسئولان و معتمدین بخش شیبکوه شهرستان فسا با اشاره به شعار هفته انتظامی، اظهار کرد: مردم، پلیس سنتی را نمی پذیرند و توقع دارند پلیس هم مقتدر باشد و هم هوشمند و با اطلاعات به روز؛ لذا رویکرد پلیس، هوشمندی است که مصادیق آن هم در حوزه خدماتی و هم در حوزه انتظامی مشاهده می شود.

وی با اشاره به آیه شریفه 29 سوره فتح تصریح کرد: لباس انتظامی لباس خدمتگزاری است و اقتدار ما برای مجرمان و اراذل و اوباش است و ما خادم مردم هستیم.

آراوند با تأکید بر اهمیت مبارزه با هنجارشکنی تصریح کرد: هنجارشکنانی که قصد تحمیل اراده خود بر جامعه را دارند، اگر در مسیر قانون قرار نگیرند، ضمن تاثیرات منفی در اجتماع، الگوی نامناسبی برای فرزندانمان خواهند شد.

وی با بیان اینکه هفته انتظامی فرصتی است برای ارائه خدمات مضاعف و ارائه عملکرد یک ساله به مردم اظهار کرد: امنیت اتفاقی نیست و خون های زیاد


برچسب ها: فرمانده انتظامی فسا - انتظامی - پلیس - هوشمند - فرمانده انتظامی - اطلاعات - اشاره
آخرین اخبار سرویس:

مردم پلیس هوشمند و مقتدر می خواهند

مردم پلیس هوشمند و مقتدر می خواهند