اعتراض دو تشکل صنفی به عملکرد مرکز مدیریت راهبردی افتاکانون هماهنگی افتا و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، طی نامه های جداگانه، به عملکرد مرکز مدیریت راهبردی افتا اعتراض کردند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازافتانا، مدتی است که شرکت های فناوری اطلاعات، اعتراضات متعددی را نسبت به عملکرد مرکز افتا ابراز می کنند. مشکلاتی از قبیل مدت زمان طولانی و گاهی بسیار طولانی که برای ثبت درخواست و یا تمدید مجوز افتا وجود دارد و گاهی این فرایند بیش از یک سال به طول می انجامد. درخواست مجوز افتا توسط نهاد های گوناگون که عموما نیز یا مجوز افتا در آن حوزه ها صادر نمی شود و یا اساساً ارتباطی با امنیت فاوا ندارند مشکل دیگری است که درنتیجه آنها، مجوز افتا به یکی از گلوگاه های کسب و کار ها تبدیل شده است. گلوگاهی که مشکلات بیمه و مالیات کم کم در مقابل آن درحال رنگ باختن هستند. از دیگر سو، صدور بخش نامه ها و اطلاعیه های مرکز افتا مبنی بر محدودیت ها و ممنوعیت هایی برای به کارگیری محصولات مختلف خارجی، نیز تاثیر مستقیمی بر بازار بخش خصوصی و تقاضای بخش دولتی گذاشته است. در همین راستا، دو تشکل فناوری اطلاعات در نامه هایی به این موارد اعتراض کرده و خواهان ایجاد شفافیت در فرایندها، پاسخگویی و الزام به رعایت قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار شده اند. برچسب ها: مرکز مدیریت راهبردی افتا - سازمان نظام صنفی رایانه ای - اعتراض - عملکرد - مجوز - نظام صنفی رایانه - سازمان نظام صنفی |
آخرین اخبار سرویس: |