مطالب مرتبط:
کمک رفقای قلعه نویی به تیم ملی!
قدردانی تاج از قلعه نویی: شرایط تیم ملی خوب است
پیوستن قلعه نویی به کمپین «این خاک جان من است»
آقای قلعه نویی لیگ ترکیه پخش نمی شود؟
قلعه نویی: خوشحالم دوباره در ازبکستان هستم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 11:252024-10-09ورزشي

قلعه نویی: امیدوارم باشگاه های ما هم ورزشگاه های مدرن داشته باشند


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در بازدید از ورزشگاه میزبان دیدار تیم های ملی ایران و ازبکستان ابراز امیدواری کرد که تیم های ایرانی هم ورزشگاه های مدرنی داشته باشند.

- قلعه نویی: امیدوارم باشگاه های ما هم ورزشگاه های مدرن داشته باشند سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در بازدید از ورزشگاه میزبان دیدار تیم های ملی ایران و ازبکستان ابراز امیدواری کرد که تیم های ایرانی هم ورزشگاه های مدرنی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر از ازبکستان؛ امیر قلعه نویی در هنگام بازدید از ورزشگاه بنیادکار که قرار است پنجشنبه نوزدهم مهر میزبان دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در دور سوم انتخابی جام جهانی 2026 باشد، گفت: در چند سال اخیر پیشنهادی از تیم پاختاکور داشتم به این کشور رفت و آمد هایی داشتم اما در این 10-15 سال اخیر پیشرفت های زیادی در این کشور دیدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: امیدوارم باشگاه های ما و باشگاه هایی که سرمایه های ملی هستند ورزشگاه های زیبا و مدرنی داشته باشند و این دغدغه هایی را که در ورزش و فوتبال ما وجود دارد را نداشته باشیم.


برچسب ها: سرمربی تیم ملی فوتبال - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران - ورزشگاه - ایران و ازبکستان - سرمربی تیم ملی - تیم ملی فوتبال - تیم ملی فوتبال ایران
آخرین اخبار سرویس:

قلعه نویی: امیدوارم باشگاه های ما هم ورزشگاه های مدرن داشته باشند

قلعه نویی: امیدوارم باشگاه های ما هم ورزشگاه های مدرن داشته باشند