مطالب مرتبط:
استاندار فارس: آماده رفع مشکل تعاونی های مسکن استان هستیم
مشکل عجیب یک بازیکن برای حضور در پرسپولیس
مشکل بزرگ دو شاه ماهی جذاب پرسپولیس حل شد + جزییات
با طرح موضوعاتی برای ایجاد مشکل برای چین در انتخابات آمریکا مخالفیم
شاسی بلند وارداتی بازار ایران به مشکل خورد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 10:502024-09-24اقتصادي

حل مشکل گیمرها با یک اقدام مهم


در حال حاضر گیم در دنیا جزو پرسودترین صنعت هاست و سرمایه گذاری در این بخش می تواند بازگشت سرمایه بسیاری داشته باشد، بر این اساس حمایت دولت از این صنعت و فعالان آن مانند راه اندازی سایت کاهش پینگ بازی در سال های گذشته توانست کمک شایانی به تقویت این حوزه بکند.

- در حال حاضر گیم در دنیا جزو پرسودترین صنعت هاست و سرمایه گذاری در این بخش می تواند بازگشت سرمایه بسیاری داشته باشد، بر این اساس حمایت دولت از این صنعت و فعالان آن مانند راه اندازی سایت کاهش پینگ بازی در سال های گذشته توانست کمک شایانی به تقویت این حوزه بکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر صنعت ساخت بازی های ویدیویی و رایانه ای به گسترده ترین و سودآورترین حرفه ها در صنعت سرگرمی کودکان تبدیل شده است بنابراین یکی از پررونق ترین و محبوب ترین دستاوردهای دنیای تکنولوژی که روز به روز توجه بیشتری به خود جلب می کند را می توان صنعت گیمینگ دانست که در این صنعت پلتفرم های اجرای بازی ها، نقش و جایگاه بسیار مهمی دارند.

در ایران نیز تا پیش از تأسیس بنیاد ملی بازی های رایانه ای در سال 1387 بازی سازی در ایران چندان جدی گرفته نمی شد اما پس از آن تحولی بزرگ در این حوزه ایجاد شد چراکه این بنیاد ماموریت های گوناگونی از جمله رونق تولید بازی های ایرانی ، نظارت بر محتوای بازی های خارجی، آموزش ب


برچسب ها: صنعت - راه اندازی سایت - بازگشت سرمایه - سرمایه - سرمایه گذاری - توان - حمایت دولت
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل گیمرها با یک اقدام مهم

حل مشکل گیمرها با یک اقدام مهم