مطالب مرتبط:
تاثیر افزایش نرخ دلار نیمایی در سودآوری شرکت ها
تاثیر افزایش نرخ دلار نیمایی در سودآوری شرکت ها
افزایش قیمت ارزهای مبادله ای/دلار نیما 46هزار و 615 تومان شد
نرخ بهره بین بانکی افزایش یافت+ جدول
افزایش صادرات غیر نفتی ایران به 25.8 میلیارد دلار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 13:352024-09-28اقتصادي

افزایش نرخ دلار پایدار نیست


رضا سپهوند با اشاره به عملکرد بانک مرکزی و کنترل قیمت ارز در یکسال گذشته گفت: نوسان نرخ ارز در یکی دو سال گذشته در بازار کاهش چشمگیر و قابل ملاحظه ای نسبت به سال های قبل داشته است.

- رضا سپهوند با اشاره به عملکرد بانک مرکزی و کنترل قیمت ارز در یکسال گذشته گفت: نوسان نرخ ارز در یکی دو سال گذشته در بازار کاهش چشمگیر و قابل ملاحظه ای نسبت به سال های قبل داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، با اشاره به عملکرد بانک مرکزی و کنترل قیمت ارز در یکسال گذشته گفت: واقعیت این است که نوسان نرخ ارز در یکی دو سال گذشته در بازار کاهش چشمگیر و قابل ملاحظه ای نسبت به سال های قبل داشته است.

وی افزود: با توجه به مدیریت خوب بازار ارز توسط بانک مرکزی هم نوسانات قیمت ارز در بازار به حداقل رسیده و هم اینکه اگر نوسانی ناشی از مسائل سیاسی و امنیتی در بازار ایجاد می شود پس از چند روز بازار ثبات خود را باز می یابد.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس اظهار داشت: مدیریت بازار ارز و کنترل قیمت ها در بازار در حالی است که ما کم سابقه ترین و حتی بی سابقه ترین اتفاقات امنیتی منطقه را در یکی دو سال گذشته داشته ایم.

سپهوند خاطرنشان کرد: اتفاقاتی همچون عملیات طوفان الاقصی که در دهه های گذشته نظیر نداشته حمله موشکی ایران به خاک اسراییل تحت عنوان عملیات بی سابقه وعده صادق و مسائل امنیتی دیگر د


برچسب ها: بانک مرکزی - نوسان نرخ ارز - بازار - قیمت ارز - گذشته - کنترل قیمت - نوسان
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ دلار پایدار نیست

افزایش نرخ دلار پایدار نیست