مطالب مرتبط:
استعلام مدرک mba وزارت علوم
مکاتبه با وزارت علوم و بهداشت برای اصلاح شیوه نامه جدید انضباطی
راهیابی 14 اثر به بخش دوم مسابقه نمایشنامه نویسی تئاتر کودک
استایل پاییزی و شیک لیلا بلوکات در پشت صحنه تئاتر + عکس
داوران جشنواره تئاتر بسیج بوشهر معرفی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 08:352024-10-09فرهنگي

مطالبه جدی دانشجویان تئاتر از وزارت علوم


دو تن از دانش آموختگان تئاتر که این روزها با اجرای نمایش «هار» همکاری دارند، از دلایل موفقیت این نمایش گفتند و احیای جشنواره تئاتر دانشگاهی را مطالبه مهم دانشجویان از وزارت علوم دانستند.

- دو تن از دانش آموختگان تئاتر که این روزها با اجرای نمایش هار همکاری دارند، از دلایل موفقیت این نمایش گفتند و احیای جشنواره تئاتر دانشگاهی را مطالبه مهم دانشجویان از وزارت علوم دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نرگس نیک سیرت و امیر ساعتچی دو تن از دانش آموختگان تئاتر هستند که در دوره بیست و یکم جشنواره تئاتر دانشگاهی با نمایش هار در این رویداد حضور داشتند؛ نمایشی که چندین جایزه را از این جشنواره دریافت کرد.

این نمایش که جزو برگزیدگان جشنواره دانشگاهی بود، در دو مقطع گوناگون در سال های 97 و 1400 به عنوان کاری از گروه تئاتر پاپتی ها اجرا شد و حالا برای سومین بار در کاخ هنر روی صحنه است.

به انگیزه اجرای چند باره این اثر نمایشی با دو تن از اعضای گروه اجرایی آن که از ابتدا در کنار این پروژه بوده اند و حالا به عنوان مشاور و بازیگر با اجرای آن همکاری دارند، گفتگو کردیم.

آنان در گفتگوی خود با ایسنا بیش از هر چیزی از جایگاه مهم جشنواره تئاتر دانشگاهی در رشد و ارتقای سطح کلی تئاتر کشور گفتند و ابراز تاسف کردند که در چند سال اخیر سلیقه تماشاگران تئاتر تغییر


برچسب ها: جشنواره تئاتر دانشگاهی - تئاتر دانشگاهی - دانش - تئاتر - نمایش - جشنواره - وزارت علوم
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه جدی دانشجویان تئاتر از وزارت علوم

مطالبه جدی دانشجویان تئاتر از وزارت علوم